• Hallo creatieve Q'ers :3,

    Ik ben bezig -het staat nog niet op Q- aan een fanfic over De Hongerspelen & wilde graag een cover hebben. Met deze plaatjes.
    Foto 1
    Foto 2
    Foto 3 -Deze hoeft niet super zichtbaar, het liefst gewoon een beetje op de achtergrond-
    Foto 4 -Deze graag ergens boven in de hoek.-

    Ik hoop dat er iemand is die er iets van kan maken :3 Verder mogen jullie je fantasie de vrije loop laten gaan. Iets met wolken en sneeuw past er ook nog wel bij. Alvast hartelijk bedankt. Voor verdere vragen kan je altijd in dit topic terecht (:

    Noa

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 14:54 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Asgard schreef:
    Okee, ik wil wel iets proberen, maar dat gaat vandaag of morgen niet meer lukken. Ik denk op z'n vroegst zondag. Is dat goed?


    Ja tuurlijk (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Is er nog iemand die het wil proberen?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    i'm on it, maar ik weet niet of het wat word :X


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    i'm on it, maar ik weet niet of het wat word :X


    Probeersels zijn ook welkom! :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    haha oke, hier is dus mijn probeersel.. Hij is wel een beetje simpel...


    Laat me maar weten wat je ervan vind.


    Credendo Vides

    Nou, ik heb wat geprobeerd, maar ik heb het gevoel dat de effecten een beetje overdreven zijn:



    Als je niet tevreden bent, kan ik nog wat dingetjes veranderen :)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Hartelijk bedankt allemaal. Ik ga voor de cover van Asgard. Maar toch allemaal bedankt voor de moeite (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."