• En deze keer geen stomme leraren, maar klasgenoten...
    Wij hebben namelijk gewoon ondragelijk slecht latijn gehad de laatste twee jaren en we hebben nu een tijdelijke invalster gekregen... En vandaag hadden we onze eerste les met haar. Rarara, wat gebeurt er? Een aantal mensen die al weten dat ze stoppen of gewoon geen zin hebben gaan het even lekker verpesten. Zeg ik er iets van, word ik meteen afgeschilderd als een nerd of 'chagrijnig'. Ja, sorry hoor, maar ik wil over twee jaar mijn examens kunnen maken!

    Puh, heel mijn vrolijkheid van gisteren verpest...

    Waar ergerden jullie je vandaag aan?


    Deep inside, I've never felt alive

    ik hoef me niet aan mijn klas te ergeren, examens. Dus iedereen houd voor de verandering eens hun mond.


    -

    Ik erger me aan mezelf.
    Ik MOET zijn nummer gaan vragen! Maar ik durf niet...
    Schijterd.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lanter schreef:
    Aan de domheid van mijn klasgenoten. :Y)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Eet je dan niks?

    dat hielp niet, gisteren. Nog altijd honger. Je zou eens moeten weten wat ik allemaal had gegeven.
    Jok. Nu heb ik nog altijd niet gegeven buiten die wafels.
    En ja. Ik kan me ook dood ergeren aan mijn klasgenoten maar ik probeer het niet te doen, want eenmaal je dat doet....


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    (...)
    dat hielp niet, gisteren. Nog altijd honger. Je zou eens moeten weten wat ik allemaal had gegeven.
    Jok. Nu heb ik nog altijd niet gegeven buiten die wafels.
    En ja. Ik kan me ook dood ergeren aan mijn klasgenoten maar ik probeer het niet te doen, want eenmaal je dat doet....

    I know those feelings.
    They suck.


    Deep inside, I've never felt alive