• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:18 ]

    DarkSavior schreef:
    Lang leve Google Chrome. Daarmee kan ik meldingen laten stoppen als ze meer dan 2 keer komen.


    Tell me about it, stud.

    Seeder schreef:
    (...)
    Jaja(cat)


    het is niet eng, maar wel gemeen :c

    DarkSavior schreef:
    Lang leve Google Chrome. Daarmee kan ik meldingen laten stoppen als ze meer dan 2 keer komen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ha-ha, na de reacties gelezen te hebben, heb ik besloten niet te klikken.^^


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb niet geklikt en ben het ook niet van plan :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Ik heb niet geklikt en ben het ook niet van plan :'].

    Goedzo, niet doen ook :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik stond op het punt heel chagrijnig te worden, maar toen bleek dat Google Chrome een handige optie heeft genaamd "voorkom dat deze pagina dialoogvensters weergeeft'. Opgelost =3


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Wat ben ik blij met Google Chrome :'D haha.


    To live would be an awfully big adventure

    OHMYJOSH schreef:
    die was gemeen :c


    Stop holding me under and let me breathe.

    PAPAROACH schreef:
    Oef, moest weer ff taakbeheer gebruiken om het weg te krijgen. Niet leuk. :c


    I'll lick the poison from right off your kiss

    nja nou trap ik er toch in haha maar is wel geniaal ik heb die naar me moeder gestuurd gehehe


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Een keer verveelde ik me en had toen al die venstertjes gelezen. Best wel grappig eigenlijk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Asgard schreef:
    Ik stond op het punt heel chagrijnig te worden, maar toen bleek dat Google Chrome een handige optie heeft genaamd "voorkom dat deze pagina dialoogvensters weergeeft'. Opgelost =3


    ik had die optie heeel laat door

    DarkSavior schreef:
    Lang leve Google Chrome. Daarmee kan ik meldingen laten stoppen als ze meer dan 2 keer komen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Mehehe ik pest jullie :3