• Ik ken een jongen. A. Ik praat met hem, ik vertrouw hem, hij is lief voor me. Toen het net uit was met mn vriendje mocht ik bij hem komen uithuilen enzoo. Hij zegt steeds schat, hij lacht lief. Hij ging mij vandaag knuffelen, Ik kan met hem lachen. Vorige week n een gesprek zei ik dat ik het 1e uur wel zou overleven op school en toen zei hij: gelukkigg:D
    Toen er laatst over hem en mij werd geroddelt dat we iets hadden, zei hij: wtf joh:P hoe snel gaan die roddels:P

    En voorige week vroeg ik voor een knuffel en toen zei hij: nee want ik kom niet op school want ik moet een verstandskies laten verwijderen. je houd hem tegoed:) En toen maandag zei hij: andere keer. En ging toen raar met zijn wenkbrauwen wiebelen. Dinsdag ging hij lief lachen naar me. Woensdag heb ik hem niet gezien. Donderdag ging hij lief lachen naar me waar mijn klas en zijn vrienden bij waren. En vandaag kreeg ik dus mijn knuffel:) waar mijn en zijn vrienden dus gewoon bij waren. maar hij is 18 en ik ben 14.

    Maar ik begin hem dus leuk te vinden. Hij lief voor mij en hij ziet er leuk uit:$ maar hoe moet ik hem nou duidelijk gaan maken dat ik hem leuk vind. En tegen hem zeggen dat ik hem leuk vind durf ik niet. en subtiel zijn ben ik slecht in:$

    xx


    Stop holding me under and let me breathe.

    het is gewoon overduidelijk dat hij je leuk vind! iniedergeval dat denk ik!!
    ik zou niet al te lang afwachten, suc6 ermee!!


    Live.Laugh.Belieb.

    Dan ben je toch niet subtiel? -gayhand-
    Ga gewoon wat vaker met hem uit en dan leidt dat zich vanzelf in goeie banen. Of niet, maar dan merk je dat híj jou niet leuk vindt. In beide gevallen ben je een ervaring rijker voor je toekomst, zo moet je maar denken :]


    No growth of the heart is ever a waste

    I know it <3
    uhm ja wat mijn plan met M was is handigxD daarbij geef ik zijn bf de schuld xd


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Wees eerlijk met jezelf en met hem. Vraag jezelf af : vind je het erg of beschamend, wanneer hij je een knuffel geeft? Voel je je veilig bij hem? Ben je zeker, dat hij het goed bedoelt? die dingen. En dan, moet je er gewoon voor gaan. En, wees niet bang dat je keihard wordt uitgelachen, want mestal is dat echt niet het geval, met jongens die ouder zijn. Die hebben respect voor je gevoelens :) Go for it !


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Dat had ik ook met mijn huidig vriendje. En wij schillen ook 4 jaar (:
    Mja, to the point: ik heb afgewacht tot hij iets deed. Misschien kan je hem subtiele hints geven dt je hem leuk vindt? Dan gaat hij misschien sneller actie ondernemen. Hem eens een kus op zijn wang geven om hem te bedanken ofzo. Die moet hij normaal wel doorhebben (:
    Succes! :'D


    Home is now behind you. The world is ahead!