• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik keek hem eventjes bedenkelijk aan. 'Het kan ook nu, maar ik mag niet alles vertellen. Dat heb ik aan hem beloofd,' zei ik zachtjes.

    [Zeg alsjeblieft dat je dat wel mee hebt gelezen? Ik weet lang niet alles meer xd Al helemaal niet wat hij wel en niet door mocht zeggen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Nu baal ik dat ik het goede antwoord heb gegeven." zeg ik iets te serieus.

    [Slaap lekker.]


    Your make-up is terrible

    [Sorry, ook niet gelezen. Alleen dat hij vertelde dat hij een vampier was.]

    Damon Blake

    Ik keek hem vragend aan. Waarom zou hij dingen beloven aan hem? Ik volgde het niet meer. "Okay." zei ik toen maar als soort van antwoord. "Maar als eerste heb ik jou wat te vertellen." Ik zuchtte eventjes, haalde toen weer diep adem en keek hem in zijn ogen. "Luca is een vampier, net als vele anderen in dit huis." begon ik langzaam, "Ik wilde het je vertellen, het je duidelijk maken, maar ik wist niet hoe. Ik was bang dat je weer weg zou gaan."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Nikki? Weet jij het toevallig nog? xd]

    Jeremy Velez

    Ik beet eventjes op mijn lip. 'Dat is ding één waar we het dus over hadden gehad,' zei ik zachtjes. 'En dat jij het leuk vind om hun eten te zijn,' zei ik wat zachter. 'Maar verder hebben we het merendeels gehad over het probleem van Luca, dat gedoetje met Chèlle en Cassie.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Eh, over Damon, dat weet ik nog.]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Ik knikte langzaam. "Ja, dat vond ik leuk. Nu zou ik het niet meer doen." zei ik zachtjes.

    [Ik ga slapen, weltrusten.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Slaap lekker]

    Jeremy Vellez

    'Toch niet door mij?' vroeg ik zachtjes. 'Je moet je niet veranderen voor mij. Ik bedoel, het is alleen dat.. Toch? Er gebeurd dan toch niks anders? of snap ik er gewoon te weinig van?' Ik ging rechtop zitten en keek naar hem. 'En hij vertelde ook dat jij in het begin achter hem aan zat, of ergens in die trans,' zei ik zachtjes. 'Hij wou het niet vertellen, maar ik drong aan. Ik was nieuwsgierig en volgens mij heb ik allang dingen verteld die ik beloofd had niet te vertellen. Wil je het niet tegen Luca zeggen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie

    Ik grinnik even. 'Dan heb je pech gehad want je krijgt het niet,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    "Ik zeg niks Jeremy en ja ik was een tijdje achter Luca aan, maar dat was dom van mij." zei ik zachtjes en keek naar mijn handen, "Ik weet niet waarom, maar jij bent veel beter, echt waar." Ik keek hem aan en glimlachte zwakjes naar hem. Toen liet ik mijn hoofd weer zakken en ik zuchtte zachtjes. "Je snapt het best goed, maar het is een hele intense en opwindende ervaring voor mij. Daarom wil ik het nu ook niet meer doen, voor jou."

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 7:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Ik vind het vre-se-lijk om een vriendin te hebben." zeg ik overdreven en zwaar geacteerd.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte. 'Dat is echt lief van je, maar,' begon ik zachtjes. Ik ging voorzichtjes met mijn hand onder zijn shirt zodat ik met mijn vinger figuurtjes kon tekenen op zijn buik. 'Ik denk dat het niet verkeerd is als je het af en toe doet,' ging ik zachtjes verder. 'Ik bedoel, het is alleen door dat dat jij je daardoor zo voelt en er is dan verders niks tussen jou en die persoon, toch?' Ik liet mijn hand rusten en keek hem eventjes aan. 'Ik wil denk ik alleen wel dat je het verteld als het is gebeurd.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Het komt inderdaad alleen door het drinken." zei ik zachtjes, maar schudde toen mijn hoofd, "Nee, ik doe het niet meer als ik iets met jou heb." Ik glimlachte eventjes naar hem. "Dat is.. geen idee. Het klopt gewoon niet."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Echt niet?' vroeg ik zachtjes en moest erdoor glimlachen. 'Dat vind ik lief van jou.' Ik boog wat voorover om hem een klein kusje te geven. Ik pakte de tekenschrift die nog naast hem lag, deed hem dicht en liet die op de grond vallen vlak bij mijn plastic tas. Ik keek wel uit hoe ik hem liet vallen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Ik kuste hem zachtjes terug. "Ik wil ook lief zijn." zei ik zachtjes en glimlachte naar hem. Ik ging lang uit liggen en trok hem bovenop me, waarna ik mijn armen om hem heen sloot.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik lachte zachtjes en ging voorzichtjes goed liggen. Ik bedacht iets en deed mijn muts af, zette die bij hem op en glimlachte. 'Een keer wat anders,' zei ik zachtjes, nadat ik hem had bekeken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you