• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik knik lichtjes. 'Misschien, dat als het over 3 jaar heel goed gaat dat ik het kan overwegen...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    Ik knikte lichtjes terwijl ik nog steeds op mijn lip beet. 'Dat weet ik,' zei ik zachtjes en keek even omlaag naar mijn handen. 'Vind je hem mooi?' Ondertussen was er een glimlach op mijn gezicht verschenen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Absoluut niet Cassie." zeg ik resoluut. "Daar komt niets van in."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Wil je niet dat ik een vampier word of wil je niet langer dan 3 jaar samen zijn?' vraag ik zacht.

    [ik ben tegelijk tas inpakken dus reageer wat langzamer]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    "Ja, heel heel erg mooi." zei ik glimlachend en ik drukte hem een lange kus op zijn lippen. "Dat is echt heel lief van je." Ik beek hem nog eens en zag hoeveel details hij erin verwerkt had.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Okay.]

    Luca Jones
    "Ik wil niet dat je een vampier word. Dat is... onmogelijk, oké?" vraag ik, voor de duidelijkheid. Ik wil niet dat ze daar ooit aan denkt.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Dank je,' zei ik zachtjes en ik merkte dat ik nog veel erger was gaan blozen. Ik keek een beetje naar hem en zag dat hij alweer naar de tekening keek. Voorzichtjes ging ik naast hem liggen en kroop tegen hem aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Jeremy kroop tegen mij aan en ik legde zijn de tekening voorzichtig naast me naar. Toen sloeg ik mijn armen om hem heen en kuste hem innig en teder.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie

    Ik knik snel. 'Ik zeg er niks meer over,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte tegen zijn lippen aan terwijl ik mijn arm om zijn middel heen deed. Ik voelde me blij en gek genoeg gewoon gelukkig. Zachtjes, maar liefdevol kuste ik hem terug.

    [Ik ben ondertussen beetje bezig]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Mooi." glimlach ik vagelijks. Ik bijt even op mijn lip. "Cassie?" zeg ik zacht en vragend. "Eh..." Hoe, hoe hoe?


    Your make-up is terrible

    Cassie

    Ik frons even. 'Wat hoe, hoe hoe?' Vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    Hij kuste me liefdevol terug en ik glimlachte eventjes. Toen de kus werd verbroken streelde ik het lokje voor zijn ogen weg en glimlachte nog eens. "Dankjewel." zei ik toen fluisterend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik sla mezelf voor mijn hoofd. "Ik vroeg me af of je mijn officiele vriendin wilt worden? Ik wist niet hoe ik het moest formuleren." stotter ik. Als ik kon blozen had ik het nu gedaan.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik keek hem vragend en een beetje verward aan. 'Heb ik iets gemist?' vroeg ik zachtjes. 'Waarom zei jij dankjewel?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you