• ~02~

    Een normale school, normale jongeren, normale mensen, iniedergeval, dat denk je.
    Bijna een kwart van de school bestaat uit Aliens, maar niemand weet dat, behalve de Aliens zelf dan.


    De Aliens moeten er alles aan doen om niet ontdekt te worden, terwijl ze steeds meer mensen onder hun macht krijgen, ze laten de mensen doen wat zij willen.
    Maar er is ook gevaar voor de Aliens; De Hunters, zij jagen op de Aliens en behoren ook tot de leerlingen op de school, op momenten wanneer de Aliens het niet verwachten vallen de Hunters aan, met rare gevolgen.

    Alle Aliens zijn hetzelfde, we hebben hier GEEN verschillende soorten.

    Rolleninvulformulier;

    Naam;
    Leerling, Hunter, Docent of Alien;
    Leeftijd;
    Karakter;
    Uiterlijk;
    Extra's;

    Rollen;
    Leerlingen;
    - Gereserveerd. Gaisford
    - Gereserveerd. Arooncat
    - Edward Avan Nigt TheRumIsGone

    Aliens;
    - Alain Coners. AlienPrinces
    - Maya Hart. Arooncat
    - Apollo Aecio Adelaar AlienQueen
    -

    Hunters; [Alleen jongens!]
    Hoofdhunter; Migaelo 'Migael' Trats. AlienPrinces
    -Judy Valentine Lovely. Rahjesh
    - Chayenne "Chay" Lopez NightShot
    - Misty Waterworld xJohnnyDepp-

    Docenten;
    -
    -

    HunterDocenten;
    - Gereserveerd TheRumIsGone
    -
    -

    AlienDocenten;
    -
    -
    -



    Rules;
    Geen oneliners.
    OOC graag met haakjes.
    16+ Mag, en schelden ook.
    Dood mag, maar wel met toestemming van de ander zijn persoontje.
    Max 2 personen per Q account.
    Geen perfekte personages.
    Beslis NIET voor anderen.
    Alien-Mens relatie mag.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 0:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Migaelo

    "Eentje, en daar blijf jíj met je pootjes vanaf, ik wil ook weer wat te doen hebben."
    Ik hoor dat ze in een slechte bui is, maar dit kan ik niet toestaan.
    "Chayenne Lopez, wat was de derde regel ookalweer? Oja, beeleefd zijn tegen de HeadHunter, remember." Zeg ik en kijk haar aan.
    "Je wil toch niet zo pijnlijk eindigen als die Alien van een paar weken geleden?" Vraag ik dan en kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chayenne

    'Je weet hoe ik ben' mompel ik.
    Ik vis een muntje uit mijn zak en stop hem snel in de machine, waar een blikje cola uit rolt.
    Ik maak hem open en drink ervan.
    Ik zucht en gaap weer, jep echt te weinig slaap.


    El Diablo.

    Migaelo

    "Je weet hoe ik ben." Hoor ik haar mompelen.
    Ik schud even lachend mijn hoofd.
    "Goed, ik zie het door de vingers. Maar neit door vertellen hoor." Zeg ik op een mysterieus toontje dat eigenlijk helemaal nergens op slaat.
    "Hm, in iedergeval zit er in het bos een Alien die ik een chip heb gegeven, nu eens kijken of hij zo dapper is te ontsnappen, want ik wil ons nieuwe technologie wel eens uittesten." Grijns ik.

    Alain

    Goed, waar was die drinkmachine ook alweer?
    Ik loop de kantine door, ah daar, bij Chayenne an Migaelo, ze zijn vaak samen.
    Ik schud mijn hoofd even en loop naar de Machine, ik werp er een muntstuk ik en druk op een ramdom iets en het komt eruit.
    Ik pak het blikje en kijk ernaar, ik open hem en neem een slok.
    Hm, best lekker.
    Ik glimlach even naar de twee en loop dan door de menigte naar buiten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chayenne

    Ik grinnik, en kijk hem aan.
    'Nou, hoe werkt dat dan' lach ik, en kijk hem nieuwsgierig aan.
    Ik kijk naar Alain die glimlachend wegloopt en ik hou hem kort in de gaten.


    El Diablo.

    Migaelo

    "Nou kijk," Ik pak een apparaatje uit mijn zak waar een rood en geel puntje op zichtbaar is.
    "hier staan wij, dat gele puntje."Ik wijs het aan. "En zoals je ziet is de Alien," Alien zei ik natuurlijk wat zachter. "hier, dat rode puntje. Hij zut nu nog op dezelfde plek, maar wanneer hij gaat bewegen beweegt het puntje mee." Leg ik uit.
    "Het is allemaal nog met de test bezig maar het komt goed." Grijns ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chay

    Ik knik goedkeurend.
    Ik kijk ernaar, 'nice' mompel ik.
    'Ik hak nog steeds liever de koppen eraf maarja' mompel ik vervolgens.
    Mijn blikje is inmiddels leeg en ik gooi hem grijnzend in de capuchon van een footballer. Altijd leuk om met die footballers te geinen.


    El Diablo.

    Migaelo

    Ik lach even om haar opmerking en wat ze doet.
    Typisch Chayenne.
    "Goed, het is een alternatief voor als ze ontsnappen, want je hebt er slimme tussen zitten hé."
    Zeg ik en duw een aantal meiden opzij die meteen hevig beginnen te protesteren.
    Ik rol met mijn ogen en loop naar buiten.
    "Goed, wie is het die de op het spoor bent? Ik doe hem of haar niets, maar het is nuttige informatie." zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Lol, Migaelo heeft iets met het woordje 'Goed' xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chay

    'Die gast die net zo dom zat te glimlachen' mompel ik.
    'Alain dus.' grijns ik.
    Ik haal een hand door mijn ravenzwarte haren en kijk rond.


    El Diablo.

    Migaelo

    "Ah, oké. Je bent wel gewaarschuwd, hij schijnt nogal sterk te zijn, zo te horen van die footballers."
    Zeg ik dan.
    "Maar niemand tipt aan jou." Grinnik ik met een knipoog en loop vooruit.
    "Binnekort zijn er ook telefoon zenders, die gaan piepen wanneer er eentje in de buurt is." Zeg ik dan en duw de buitendeur open waarna ik naar een bankje loop en er op ga zitten.
    "Mooi jacht weer." Zeg ik wanneer ik naar de lucht kijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik heb net iemand aangemaakt, hoe kan ik beginnen?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    Ik voelde me toch niet zo lekker tussen al die mensen, het maakte mij bijna... Menselijk.
    Ik stond op en liep naar binnen en liep tegen iemand op.[Jouwe xMockingjayy]
    "Sorry." Zeg ik wanneer ik haar aankijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    Er loopt iemand tegen me aan. 'sorry' zegt hij als hij me aankijkt.
    Als ik goed kijk zie ik dat het Alain is.
    'leuk je weer eens te zien' grijns ik. Alain is groot, veel groter dan ik ben, ik ben net een poppetje vergeleken met hem.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ja, 2.05M ghehe, beetje té lang. xd]

    Alain

    "Leuk je weer eens te zien." Grijnst Grace.
    "Eensgelijk." Zeg ik en kijk haar aan.
    "Waar was je naar opweg?" Vraag ik dan.
    Ik geef toe, ik ben nieuwsgierig, ken maar weinig gevoelens en vertrouw haast niemand, maar Aliens zelf vertrouw ik bijna altijd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    'waar was je naar opweg' vraagt hij.
    'ik was eigenlijk doelloos aan het rondlopen' geef ik toe.
    'en jij?' vraag ik maar omdat ik niets boeiends heb te vertellen. Ja, ik ben altijd al saai geweest.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”