• Dat is eigenlijk de enige conclusie die ik uit dit college kan trekken. Help. -.- Het ergste is dat dit vak verplicht is... Allerlei rare Griekse tekentjes en grootheden die berekend moeten worden met water en osmotische/hydrostatische drukken en zo, ik snap het niet (nerd)

    Hoe is jullie dag?


    oi, suzy

    Kan niet beter! Ik kwam naar school voor college en na 35 minuten wachten, kwam iemand vertellen dat de professor niet kon komen en dat het college daarom gecanceld werd.
    Dus toen weer een uur naar huis reizen. :')


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Oh well docenten zijn zo goed in communiceren. :9~


    oi, suzy

    Oh rip, succes met dat vak dan

    Well, ik ben heel erg blij, want het blijkt door te gaan dat ik in het weekend naar huis kan en daar kijk ontzettend naar uit hehe.
    En voor de rest kon ik de conclusie trekken dat ik een vreselijke levensbeschouwing docent heb, wat wat minder is. :c


    i wanna die with you once or twice.

    Oh ja! Dat deel was nog wel leuk vond ik, haha. Maar inderdaad, toch wel een van de minder interessante delen. Geef mij maar meer biochemische vakken hoor.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het is maar goed ook dat ik gestopt ben met school. Geen lange saaie colleges meer voor mij.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Veel sterkte de rest van het schooljaar met dat vak!

    Momenteel wil aan de ene kant wel slapen en aan de andere kant ook weer niet. Was al bijna in slaap gevallen op de bank.


    Physics is awesome

    Ik had vandaag precies 1,5 uur college . Toen ben ik vervolgens tijdens het studeren in slaap gevallen en werd ik 5 uur later wakker.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb gisteren mijn kamer helemaal van top tot teen opgeruimd. Ook kasten leeggeruimd en veel weggegooid. Voelt wel heeeeel lekker nu ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Ja ik bedoel, wie gaat er nou -wat is het- plantjesbioloog worden? Mn zus kiest gewoon voor biomedisch hoor, kun je het meest mee.

    Maar he, sanseveria's zijn best leuk en weer helemaal in. Dus niet zo duur. Bij de ikea hebben wij er wat ingeslagen voor mn zus dr nou ja wat was het oh ja eindpresentatie. We hebben haar begeleider ook een knuffel rat gegeven, gezien het over ratten en diabetis ging (die diabetis ratten stinken trouwens heel erg)


    Aan niets denken is ook denken.

    Jongens, ik begin er gewoon nog niet aan. Ik begin pas op 12 september op het HBO en heb het meest vakantie van iedereen. Is toch leuk.
    Examens? Doe ik niet aan, heb nu 1 per jaar, is genoeg. Rest is projectjes. Beetje slimme projectgenoten uitzoeken weet je wel.


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    Ja ik bedoel, wie gaat er nou -wat is het- plantjesbioloog worden? Mn zus kiest gewoon voor biomedisch hoor, kun je het meest mee.

    Maar he, sanseveria's zijn best leuk en weer helemaal in. Dus niet zo duur. Bij de ikea hebben wij er wat ingeslagen voor mn zus dr nou ja wat was het oh ja eindpresentatie. We hebben haar begeleider ook een knuffel rat gegeven, gezien het over ratten en diabetis ging (die diabetis ratten stinken trouwens heel erg)

    Ja, ik bedoel, ik heb ook al voor de medische kant gekozen, maar dan is plantenfysiologie nog altijd verplicht, hoor.

    Weet je wat ook heel erg stinkt? Hersenen in formaline.

    -.-'

    [ bericht aangepast op 8 sep 2017 - 9:42 ]


    oi, suzy

    Jure schreef:
    (...)
    Ja, ik bedoel, ik heb ook al voor de medische kant gekozen, maar dan is plantenfysiologie nog altijd verplicht, hoor.

    Weet je wat ook heel erg stinkt? Hersenen in formaline.

    -.-'


    Is dat erger dan een determinatiepracticum met zoutwatervissen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Is dat erger dan een determinatiepracticum met zoutwatervissen?

    Nee, het hersengedeelte stonk wel erg, maar het was wel supertof in elk geval.


    oi, suzy

    Jure schreef:
    (...)
    Ja, ik bedoel, ik heb ook al voor de medische kant gekozen, maar dan is plantenfysiologie nog altijd verplicht, hoor.

    Weet je wat ook heel erg stinkt? Hersenen in formaline.

    -.-'


    Vast en zeker.
    Maar weet je: boeit mij het, het is toch veel leuker om in hersenen ook maar iets te mogen doen dan dat je zoals mij niets mag doen want ik doe ja geen geneeskunde ofzo. Bij de practica van biologie kon ik ontleden: Anneke en ik vonden het altijd geweldig, maar ja dan waren er altijd van die disrespectvolle mensen die een hart aan gort snijden.

    Vind je het gek dat wij op het Zernike niet veel meer mochten ontleden?


    Aan niets denken is ook denken.

    Jure schreef:
    (...)
    Nee, het hersengedeelte stonk wel erg, maar het was wel supertof in elk geval.


    Goh, volgens mij raak je op een gegeven moment wel gewend aan rare geurtjes in laboratoria. :'D En inderdaad, dat lijkt mij super leuk!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt