• Ik wil binnenkort mijn tweede tattoo laten zetten hihi. En ik weet al de plek, in m'n nek maar ik twijfel tussen twee dingen. Ik wil of een kruisje, of een ankertje. Wat zouden jullie kiezen?
    Ankertje = hoop
    Kruisje = geloof


    To infinity and beyond •

    Negligible schreef:
    Hmm, ik zou toch voor het ankertje gaan..
    Maar zoals Genius zegt, ligt de keuze eigenlijk geheel bij jou


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Doitsu schreef:
    Dit moet je echt zelf beslissen. Het is jouw lichaam. Dat moet een ander niet voor je beslissen. Kies wat jij voor de rest van je leven op je lichaam wilt meedragen. Dat doet een ander niet voor je.


    Ik zeg niet dat jullie 't beslissen :') Ik vraag alleen wat jullie mooier vinden. Uiteindelijk gaat 't inderdaad om mijn keuze :') en dat weet ik heus wel.


    To infinity and beyond •

    Mijn zus heeft er 3 in 1, een hart, een kruis en een anker.
    Hoop, geloof en liefde.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik vind het ankertje mooier. Maar het ligt er ook aan, hoe belangrijk is het geloof voor je


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Aragog schreef:
    Ankertje (:
    Maar dat moet je zelf weten, het is jouw lichaam. :3

    Besef wel dat werkgevers niet staan te springen om iemand aan te nemen met zichtbare tatoeages. Ik vind een tatoeage vreselijk en ik vind het er ook nog eens ordinair uit zien. Als ik jou was, zou ikde taoeage op een minder zichtbare plek zetten. Verhoogt je kans om aangenomen te worden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Besef wel dat werkgevers niet staan te springen om iemand aan te nemen met zichtbare tatoeages. Ik vind een tatoeage vreselijk en ik vind het er ook nog eens ordinair uit zien. Als ik jou was, zou ikde taoeage op een minder zichtbare plek zetten. Verhoogt je kans om aangenomen te worden.


    Ik heb mijn haren altijd los, dus dat is niet zichtbaar.


    To infinity and beyond •

    Merrygold schreef:
    (...)

    Ik heb mijn haren altijd los, dus dat is niet zichtbaar.

    Ja, momenteel. Maar misschien moet het later voor je werk vast, en dan zit je met die tatoeage.


    I am an idiot, I move.

    Negligible schreef:
    Hmm, ik zou toch voor het ankertje gaan..
    Maar zoals Genius zegt, ligt de keuze eigenlijk geheel bij jou


    Where words fail, music speaks

    Salamander schreef:
    (...)
    Ja, momenteel. Maar misschien moet het later voor je werk vast, en dan zit je met die tatoeage.


    Ik heb ook een tat in mn nek en er nog nooit problemen mee gehad :')


    Til hug og blod.

    Salamander schreef:
    (...)
    Ja, momenteel. Maar misschien moet het later voor je werk vast, en dan zit je met die tatoeage.


    De opleiding die ik doe, zijn er mensen die honderd keer erger zijn ..


    To infinity and beyond •