• Ik wil binnenkort mijn tweede tattoo laten zetten hihi. En ik weet al de plek, in m'n nek maar ik twijfel tussen twee dingen. Ik wil of een kruisje, of een ankertje. Wat zouden jullie kiezen?
    Ankertje = hoop
    Kruisje = geloof


    To infinity and beyond •

    Merrygold schreef:
    (...)

    Ik wacht sowieso tot eind augustus/september, want aangezien ik straks op vakantie ga, zit ik weer met het verzorgen en chloor water en dat soort dingen.


    Ik wacht met mijn 3e ook tot augustus. Maar ik weet wel exact wat ik wil, waar ik hem wil, hoe groot ik hem wil en zelfs door wie ik hem wil plaatsen (en daar moet ik verdomme helemaal voor naar Weert reizen! Not funny. (no_chears)
    Ik zou dus toch nog even goed nadenken.


    Til hug og blod.

    Defqon schreef:
    Een ankertje!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ankertje:)


    Bad decisions make good stories.

    Omerta schreef:
    (...)

    Ik wacht met mijn 3e ook tot augustus. Maar ik weet wel exact wat ik wil, waar ik hem wil, hoe groot ik hem wil en zelfs door wie ik hem wil plaatsen (en daar moet ik verdomme helemaal voor naar Weert reizen! Not funny. (no_chears)
    Ik zou dus toch nog even goed nadenken.


    Het is niet mijn eerste tattoo, gelukkig. Maar ik weet ook waar ik hem wil, hoe groot ik hem wil en waar ik hem wil laten zetten haha!


    To infinity and beyond •

    Merrygold schreef:
    (...)

    Het is niet mijn eerste tattoo, gelukkig. Maar ik weet ook waar ik hem wil, hoe groot ik hem wil en waar ik hem wil laten zetten haha!


    Maar niet (zeker) wat je wilt en dat lijkt me vooral nog het belangrijkste. :W


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Maar niet (zeker) wat je wilt en dat lijkt me vooral nog het belangrijkste. :W


    Nja, ik heb het er ook even over gehad met mijn moeder en ik denk dat een ankertje toch wel beter bij me past dan een kruisje. Maar ik heb nog wat maanden om erover na te denken :'D


    To infinity and beyond •

    Weet je wat het is. Zodra je alles weet dan wil je hem zo snel mogelijk laten zetten natuurlijk, maar pas als je nog zo denkt over een paar maand dan pas ben je er zeker van vind ik. (cat)


    -

    Genius schreef:
    Weet je wat het is. Zodra je alles weet dan wil je hem zo snel mogelijk laten zetten natuurlijk, maar pas als je nog zo denkt over een paar maand dan pas ben je er zeker van vind ik. (cat)


    Klopt! Met mijn vorige tattoo heb ik vijf maanden gewacht. (:


    To infinity and beyond •

    Ik zou voor een ankertje gaan.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    Ik zou voor een ankertje gaan.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik zou persoonlijk ook voor het ankertje gaan (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vind persoonlijk het Ankertje mooier, maar het is aan jou om te kiezen xd


    “All those fairytales are full of shit.”

    Genius schreef:
    Nou weetje, ik denk dat je het helemaal zelf moet beslissen. (cat)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Aragog schreef:
    Ankertje (:
    Maar dat moet je zelf weten, het is jouw lichaam. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit moet je echt zelf beslissen. Het is jouw lichaam. Dat moet een ander niet voor je beslissen. Kies wat jij voor de rest van je leven op je lichaam wilt meedragen. Dat doet een ander niet voor je.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"