• Of ben ik nu echt de enige die dit denkt? o.o


    Til hug og blod.

    Vrouwen werken daar sowieso niet, laten we wel wezen. Maar goed, je bent niet de enige. o_o

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 20:32 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gheheh, you got a point. Misschien staan er vingerafdrukken op? Misschien gebruiken ze dat ter identificatie?


    I do not intend to tip-toe through life only to arrive safely at death.

    Symphonia schreef:
    Vrouwen werken daar sowieso niet, laten we wel wezen. Maar goed, je bent niet de enige. o_o


    Ja, maar dat gaat niet alleen om werken. Ook om jezelf te kunnen identificeren en te kunnen reizen, om maar wat voorbeelden te geven waarbij je duidelijk aan moet kunnen tonen wie je bent. :')


    Til hug og blod.


    Trololo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Omerta schreef:
    (...)

    Ja, maar dat gaat niet alleen om werken. Ook om jezelf te kunnen identificeren en te kunnen reizen, om maar wat voorbeelden te geven waarbij je duidelijk aan moet kunnen tonen wie je bent. :')


    Ik nam alleen je woorden letterlijk. :'D Haha, lol, dat snapte ik. But op die pasfoto's hebben (sommige) daar wel hun gezichtje ten toon gesteld. o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind het grappig :'D


    -

    Symphonia schreef:
    (...)

    Ik nam alleen je woorden letterlijk. :'D Haha, lol, dat snapte ik. But op die pasfoto's hebben (sommige) daar wel hun gezichtje ten toon gesteld. o.o


    Ook maar deels. :')


    Til hug og blod.

    Ik heb zo'n vrouw die soms door mijn straat loopt. Ik vind haar eng o.O


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Omerta schreef:
    (...)

    Ook maar deels. :')

    Idd, in het MO kan zoiets wss heel makkelijk, maar in NL heb je uno problemo.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Aurelia schreef:


    Trololo.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik vind het sowieso achterlijk dat mensen hun gezicht niet laten zien. Ik ga toch ook niet met een bivakmuts rondlopen?


    "Well, well. Look who we've got here!"


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Barnabas schreef:
    Ik vind het sowieso achterlijk dat mensen hun gezicht niet laten zien. Ik ga toch ook niet met een bivakmuts rondlopen?


    To infinity and beyond •