• Ik moet samen met een hele goede vriendin een boekpromotie doen, we hadden de taken verdeeld en ik stuur nu net de powerpoint op. Maar ik heb het idee dat ik veel meer heb gedaan. Ik heb er zelf voor gekozen om het grotere deel te doen, maar dat is omdat ik het boek beter ken en omdat ik beter met powerpoint om kan gaan. Maar ik heb aan haar deel nog een deel moeten verbeteren. En nu gaat ze zitten zeuren dat ik het niet goed heb gedaan en dat ik de mening alleen van mezelf erin heb gedaan.
    Zij had hem in ik-persoon geschreven terwijl ik alles in wij had gedaan en ik heb onze mening samengedaan.
    En nu wil ze de mening opnieuw schrijven en veel meer doen omdat ze vind dat ik anders ga zeuren.
    Maar het is ook zo dat als we een verschillend cijfer krijgen ik altijd degene ben die er het meest aan doet en die toch het laagste cijfer krijgt.
    En daar ben ik zo niet blij mee
    Ik heb er zoveel aan gedaan en dan gaat ze zo zitten zeuren, sorry hoor maar dat kan ik nu echt ff niet hebben met alles enzo

    dat moest ik even kwijt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sorry hoor, maar dan hadden jullie betere afspraken moeten maken, dan had je hier geen last van gehad.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 20:26 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat herken ik, ik word ook een beetje gezien als degene die altijd alles op zicht neemt en alles. Van kleine dingen zoals de kaartjes bestellen voor een film, tot aan het grootste deel van een presentatie schrijven.

    Maar ik ben er aan gewend (:


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Cloelia schreef:
    Soort hoor, maar dan hadden jullie betere afspraken moeten maken, dan had je hier geen last van gehad.

    We hebben duidelijk afgesproken wie wat zou doen, zou wou niet zoveel omdat ze niet zoveel tijd had. En het lijkt me logisch dat als je iets met zijn tweeën doet dat je dan niet in de ik-persoon gaat vertellen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Cloelia schreef:
    Sorry hoor, maar dan hadden jullie betere afspraken moeten maken, dan had je hier geen last van gehad.


    Inderdaad. Gewoon duidelijke afspraken en ieder een deel van de powerpoint.
    Dat je haar werk verandert begrijp ik ook niet, of dat je jouw mening in de wij-vorm schrijft.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Draki schreef:
    (...)
    We hebben duidelijk afgesproken wie wat zou doen, zou wou niet zoveel omdat ze niet zoveel tijd had. En het lijkt me logisch dat als je iets met zijn tweeën doet dat je dan niet in de ik-persoon gaat vertellen


    Ik zet dat dan ook weleens in de ik-vorm, omdat ik dat dan gewoon vergeet om in de wij-vorm te schrijven. Kan zijn dat dat bij haar ook zo is.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Escritura schreef:
    (...)

    Inderdaad. Gewoon duidelijke afspraken en ieder een deel van de powerpoint.
    Dat je haar werk verandert begrijp ik ook niet, of dat je jouw mening in de wij-vorm schrijft.

    Een deel van haar werk klopte niet of was niet compleet, dan vind ik dat ik het recht heb om dat te verbeteren.
    En het is onze mening


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Draki schreef:
    (...)
    Een deel van haar werk klopte niet of was niet compleet, dan vind ik dat ik het recht heb om dat te verbeteren.
    En het is onze mening


    Je hebt eht recht helemaal niet om ahar werk te verbeteren, vraag gewoon normaal of ze het wil verbeteren/aan wil vullen, eht is haar werk tenslotte en zij krijgt een cijfer voor de dingen die zij doet, lijkt me.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cloelia schreef:
    Sorry hoor, maar dan hadden jullie betere afspraken moeten maken, dan had je hier geen last van gehad.


    da`s niet eerlijk hoor!!
    ze zei toch al dat ze alles verdeeld hebben?

    verder, ik ken die situaties. Had ik in de tweede ook al en later in de derde en vierde wil niemand met me werken omdat ik altijd het goed en perfect wil hebben en gewoon eerlijk zegt als ik meer gedaan heb en gewoon de confrontaties met die lln en lelaar aangaat totdat ik een eerlijk cijfer hebt. Maar als ik de taken gewoon eerlijk verdeel, gaan ze van het internet dowloaden, nou ja, ik wil geen onvoldoende hoor.


    -

    Escritura schreef:
    (...)

    Je hebt eht recht helemaal niet om ahar werk te verbeteren, vraag gewoon normaal of ze het wil verbeteren/aan wil vullen, eht is haar werk tenslotte en zij krijgt een cijfer voor de dingen die zij doet, lijkt me.

    Het probleem is dat wij die presentatie Dinsdag hebben en ik dus gewoon klaar wil zijn met die presentatie
    En als wij een apart cijfer krijgen is dat puur en alleen voor het presenteren
    Ik doe heel vaak meer dan de rest en ik krijg altijd het laagste cijfer omdat ik niet voor de klas durf te staan.
    En ik zat al niet lekker in mijn vel door van alles en dat was gewoon de druppel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Escritura schreef:
    (...)

    Je hebt eht recht helemaal niet om ahar werk te verbeteren, vraag gewoon normaal of ze het wil verbeteren/aan wil vullen, eht is haar werk tenslotte en zij krijgt een cijfer voor de dingen die zij doet, lijkt me.


    groepswerk moet ook groepswerk blijven hoor. Hoe oneerlijk het allemaal ook soms wordt.


    -