• Hallo mensen,

    Toevallig heb ik dit op een ander forum een keer gezien en het schijnt er goed te werken en erg leuk te zijn, als je er de juiste mensen voor hebt: een forumquiz. Voordat ik zo zo'n quiz zou beginnen wil ik eerst een beetje informeren wie er belangstelling bij hebben.

    Het gaat als volgende:
    De quiz vind plaats op het forum zelf(ik neem aan dan bij forum-spelletjes?). De quiz gaat over een bepaald onderwerp(meestal zijn dit 'vakken' als geschiedenis, aardrijkskunde, muziek, kunst enz.), maar dit 'onderwerp' verdeeld zich weer in verschillende kleine gedeeltes(bijvoorbeeld bij muziek de 60's, 70's, 80's, 90's, 00's enz.). De vragen word door de spelleiding in een topic gepost en de deelnemers moeten hun antwoorden naar één van de spelleiders sturen. Om ervoor te zorgen dat mensen niet zomaar middenin een 'game' erbij inspringen moeten de deelnemers zich wel inschrijven. De winnaar van een gedeelte van een onderwerp bijv 'de 70's' zal extra punten krijgen. Wie uiteindelijk de meeste punten heeft wint de 'ronde' en dus dat onderwerp. De prijs zal voorlopig eerst gewoon de eer zijn.

    Dus ik vraag jullie:
    Lijkt het jullie wat en zo ja, welk onderwerp zouden jullie graag willen?

    1. Geschiedenis
    2. Aardrijkskunde(topografie)
    3. Muziek
    4. Kunst
    5. Games
    6. Tv-series & Films
    7. Culturen/Samenlevingen
    8. Boeken/verhalen

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 10:57 ]


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Het lijkt mij sowieso leuk! (: Iets met games of televisieseries?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    Het lijkt mij sowieso leuk! (: Iets met games of televisieseries?


    The universal language of art.

    @Symphonia: Ik heb ze er bij gezet! ;)


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Cheops schreef:
    @Symphonia: Ik heb ze er bij gezet! ;)


    Ik heb wel goede ideeën. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ben alleen wel benieuwd of er nog meer belangstelling voor is. :P


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Culturen/Samenleving, Boeken/Verhalen, misschien?


    Physics is awesome

    Oeh, dat lijkt me echt leuk! Als je het een beetje in de Q-sfeer wilt houden, zou ik iets als boeken/tijdschriften als onderwerp nemen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    @Eyes: ik heb het erbij gezet ;)
    @Cloelia: dat is ook waarom ik vraag wat jullie het liefste zouden willen, moet wel zeggen dat dingen als de eerste drie & nummer 6 in de lijst, het makkelijkst zijn om vragen over te maken.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Boeken, muziek, maar ik weet niet zeker of dit heel erg veel mensen gaat trekken...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik denk dat mensen boeken het interessantst gaan vinden. :'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Het lijkt me wel leuk, maar veel mensen zullen om het internet naar het antwoord zoeken.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Natuur- en Scheikunde, wie vindt dat nou niet leuk?

    @Beckett: Tuurlijk zullen mensen dat proberen, maar ten eerste kunnen de vragen zo gesteld worden dat ze moeilijk te vinden zijn en ten tweede moeten die mensen zich bedenken dat het maar een spelletje is :Y)

    @Akarin: Nou persoonlijk vind ik dat niet zo geweldige vakken, maar ook zijn het juist, net als wiskunde, van die vakken waar eigenlijk niet zo goed een quiz over te maken is.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.