• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'geluksvogel,' zeg ik. We zijn aangekomen bij een enorm raam dat uitkijkt over de weilanden die daar liggen. 'Dit is best wel heel mooi, vind je niet?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Faegan Carter
    Ik had binnen een mum van tijd de hele pizza op.
    "Ik ga nog wat halen."
    Ik liep opnieuw naar het buffet en nam weer zo'n 6 stukken pizza.
    Ik ging zitten en begon weer te eten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leah Brown
    Ik rolde opnieuw met mijn ogen bij het zien van de hoeveelheid eten. 'Ik spreek jou nog wel als je misselijk bent,' sprak ik en stootte hem vriendschappelijk tegen zijn arm. Wow, hoe kon hij al zo'n hele pizza ophebben? Snel at ik mijn stukken pizza op en mijn broodje.
    Jaloers keek ik naar Faegan, die maar door at en door at, zonder schijnbaar aan te komen. Schijnbaar naar mijn bord met kruimeltjes pizza kijkend keek ik onder mijn wimpers door naar Faegan. Mijn mond krulde zich om tot een kleine glimlach. Ik vond hem eigenlijk best schattig.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Faegan Carter
    Ik leunde zuchtend achterover en gluurde naar het buffet. Zou ik er nog een nemen?
    Ik had geen honger meer, maar... ik zat ook niet stampvol.
    Ah laat maar, ik wil niet als een vreetzak overkomen. Ik dronk mijn milkshake leeg en zuchtte voldaan.
    "Dit is het beste eten ooit!"
    Deze school was plots al een stuk leuker. Met lekker eten en... leuke mensen. Ik zag haar zitten lachen.
    "Wat is er zo grappig?" vroeg ik achterdochtig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [zal ik ff doen dat me moeder dood is ;P ik ga namelijk een week op kamp, en dan kunnen jullie door, dan moet ik naar huis voor een weekje ;P ]


    even a white rose has a black shadowx

    Leah Brown
    Een beetje rood draaide ik mijn hoofd weg. 'Jij,' zei ik met nogsteedse en glimlach op mijn gezicht. Ik pakte mijn dienblad op en zette hem weg.
    'Jij ook klaar met eten?'


    Pshht, I'm an angel undercover.

    [geen probleem voor mij.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [hei, ik ben bij Brennanzer thuis, dus post ik even via haar profiel ;) ]
    Faegan Carter
    "Oh, ik wist niet dat ik zo grappig was." zei ik grijnzend.
    "En ja, ik ben klaar." ik ging ook mijn dienblad wegzetten en we liepen naar buiten.
    Ondertussen nam ik weer haar hand vast. Deze keer keek ik haar wel aan. Met een vragend glimlachje.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Luciano Sapritsi
    Ik kijk naar buiten. 'Ja,' zeg ik. 'Het is prachtig.'
    Ik leg mijn arm om haar heen en trek haar tegen me aan.


    Remember to be ridiculous.

    [Casano -de echte van op de manege- is verkocht! nu ben ik depressief!!!!!!!!!(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    myMOMENTS schreef:
    [Casano -de echte van op de manege- is verkocht! nu ben ik depressief!!!!!!!!!(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)]

    [Pech vr u xD, mijn Quickske is er nog altijd :P (jep, ben weer bezig het erger te maken xD)]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik zie een vallende ster, en doe een wens. 'het is hier zo helder. Je zou alle sterren kunnen tellen,' zeg ik zuchtend.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    'Ik niet,' zeg ik. 'Ik zou op een gegeven moment waarschijnlijk de tel kwijtraken,' grinnik ik. 'Maar het is wel prachtig.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'je denkt dat ik het wel zou kunnen. Ik zou me na 20 sterren al vervelen,' ik lach en leun tegen zijn borstkas aan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    'Laten we dan maar geen sterren gaan tellen maar er gewoon naar kijken,' zeg ik. 'Het is namelijk bijna even mooi als jij.'
    Ik zie dat ze licht bloost. 'Ik meen het.'
    Bij jou wel, denk ik erachteraan.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 20:27 ]


    Remember to be ridiculous.