• Van een hartverzakking gesproken...

    Daarnet was ik rustig een appeltje aan het schillen toen mijn hond plots achter me door zijn poten zakte.
    Hij lag dus in een haast onmogelijke positie die ik niet na zou willen doen en raakte maar niet recht.
    Hij begon te spartelen, blafte uit paniek...hoewel het meer klonk als iets tussen blaffen en huilen.
    In ieder geval, ik schrok dus zo erg, dat ik alles letterlijk heb laten vallen en mijn hond probeerde te kalmeren wat toch eventjes duurde.

    Mijn hond, een labrador, is 12 jaar en heeft last van een soort vallende ziekte...maar ik was alleen thuis en had het zelf nog nooit gezien toen hij het kreeg.

    Toen hij even later weer opstond, kwam hij pootjes geven en kwispelde hij vrolijk verder.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ah, dat lijkt me echt verschrikkelijk. Arme hond..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dat doet me denken aan de aanvallen die mijn kat soms krijgt.
    Alleen zij rent eerst heel hyper ront, valt daarna neer en begint als een gek te schokken voor 5 minuten.
    Dan miauwt ze een paar heer en is ze voor een half uur heen bang en schrikachtig en is alles weer goed.

    Dus ik weet hoe eng dat is. (no_chears) Poor doggy..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jezus, ik zou mij dood schrikken. o__o
    Mijn hond heeft, een labrador genaamd Lucky, heel slechte achterpoten. Zijn beide kruisbanden zijn al 's vervangen. Anyway, hij houd erg van oms zijn as draaien, hard rennen en springen en shit, en dat kan dus bijna niet want dan loopt ie al te hinken. Telkens als ie hinkt schrik ik heel erg, na een tijdje werken operaties gewoon niet meer. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Quiescent schreef:
    Ah, dat lijkt me echt verschrikkelijk. Arme hond..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jemig, dat lijkt mij verschrikkelijk om mee te maken.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ahhw, wat zielig!


    The odds are néver in our favor.

    okeee, lijkt me best creepy,
    m'n vriendin zit naast me en las het ook hoor je haar zeggen "TJa, die is bezeten" met een big smile, maar wel heel zielig. Lijkt me vreselijk. Onze hond is net in laten slapen en had ook last van dat soort dingen. Misschien is het ouderdom...


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Quiescent schreef:
    Ah, dat lijkt me echt verschrikkelijk. Arme hond..


    Justice for all in the world.

    Ik weet wat het is, een hond van kennis heeft epilepsie.
    Dat is ook geen pretje als je dat moet zien.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Mijn kat heeft ook zoiets, ze had een trauma en soms lijkt ze beter, maar daarna ligt ze weer enkele dagen onrustig ergens in huis met haar nek in een positie die echt ongezond lijkt...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Gewoon sneu, helaas is er door ons mensen weinig aan te doen.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    (huil) dit is zielig om te lezen...
    wel goed dat je bij je hond bleef (A)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Quiescent schreef:
    Ah, dat lijkt me echt verschrikkelijk. Arme hond..


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Quiescent schreef:
    Ah, dat lijkt me echt verschrikkelijk. Arme hond..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Epilepsie? Dat is vreselijk...
    Hopelijk komt alles nog goed (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein