• Ja, ik weet dus net hun namen, maar verder nog helemaal niets. Aangezien het nog wel regelmatig op quizlet voorkomt, wil ik er wel meer over weten. Trouwens klopt het dat dit hun namen zijn:
    Nathan Sykes
    Tom Parker
    Siva Kaneswaran
    Jay mcGuiness
    Max George

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 10:27 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Defensive schreef:
    Dit is de eerste keer dat ik over ze hoor... :x


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Criminiall schreef:
    Ik heb geluisterd naar Glad you came en vind het een leuk liedje, maar ik vind tot nu toe One Direction beter en misschien blijft dat ook wel zo.


    Hahaha, je gaat ze nog wel leuk vinden, denk ik. c; Ik ben fan van ze beide. :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Thirlwall schreef:
    (...)
    ik zeg altijd automatisch Engels, maar dan bedoel ik dus het verenigd koninkrijk.


    Haha, oké, snap ik!
    Maar dan is het nog niet goed, want Ierland behoort niet tot de VK. ;P


    Tell me about it, stud.

    Ik weet alleen dat ze een liedje hebben dat All Time Low heet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Goldenblatt schreef:
    (...)

    Haha, oké, snap ik!
    Maar dan is het nog niet goed, want Ierland behoort niet tot de VK. ;P

    eigenwijs ;)
    noord ierland wel, maar het maakt weinig uit want ik wist het wel, ik zei het alleen verkeerd.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik vind ze een oudere/betere versie van One Direction, eigenlijk. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    TW heeft geen ruzie met 1D meer... Het zijn de meeste fans die ruzie met elkaar zoeken.
    + Ik ben fan en heb hun album en mijn kamer hangt er vol mee. :3


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    100% fan van The Wanted,
    Ze zijn in muziek veel sterker, hun songteksten zijn veel pakkender, en hun muziek is niet geautotuned.
    Dus blijf ik er bij dat Tw het beste blijft :p
    alleen ben ik blij dat tw niet een hype is en dus ook niet overheerst op q
    Maar ja, dat vind ik.

    Btw volgens mij was Warzone ook een soort van single, en was daar geloof ik alleen een video van.
    Max heeft trouwens voor Tw in Avenue gezeten, hebben mee gedaan aan een castingshow in de UK maar hebben ovrr hun band identiteit gelogen en dat ging even later uit elkaar.


    Yongguk & Daehyun <33

    Ik vind 'So glad you came' echt een vreselijk nummer zeg.


    Your make-up is terrible

    Als je nog iets wilt weten, ik heb een heel stuk over ze geschreven: http://www.quizlet.nl/chapters/678709/the-wanted-een-introductie/


    En in het tweede hoofdstuk zitten een aantal links naar hun filmpjes uit 2010 en 2011: http://www.quizlet.nl/chapters/680723/de-wantedwednesday-filmpjes/

    Voor een recenter filmpje kun je beter zoeken op hun YouTube pagina Thewantedmusic en #WantedWednesday


    Je moet wel even wennen aan hun accenten om er wat van te kunnen begrijpen :-)

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 5:49 ]


    "There are books of which the backs and covers are by far the best parts" - Charles Dickens

    Ik vind ze wel leuk! Vooral hun liedje Gold forever. Maar One Direction is zoveel beter, mijn mening. <3'


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    Tempesta schreef:
    Ik weet alleen dat ze een liedje hebben dat All Time Low heet.


    Dat is precies hoe ik ze heb leren kennen! Omdat ik aan het zoeken was op de band All Time Low maar toen bij The Wanted uitkwam. Zijn er meer mensen die ze zo ontdekt hebben??



    Ze hebben twee albums die je eigenlijk in zijn geheel moet beluisteren omdat de liedjes die niet als single uitgekomen zijn ook heel goed zijn (je kunt alles gewoon op youtube vinden) :-)
    Minstens de helft van ieder album hebben ze zelf of samen geschreven en hun tweede cd is een beetje meer dance dan de eerste dus als je meer voor echt pop gaat dan moet je om te beginnen de eerste cd maar eens luisteren.


    De eerste cd (titel: The Wanted)
    Mijn favoriet van de eerste cd => Hi And Low
    http://www.youtube.com/watch?v=A-6o-hAlNl0
    (in de sidebar staan de overige liedjes van de eerste cd)

    De tweede cd (titel: Battleground)
    Eigenlijk niet de bedoeling (ik heb de cd gekocht) maar hier de link naar de deluxe editie =>
    http://www.youtube.com/watch?v=d8k_wKE3fMs
    (4 extra zelfgeschreven nummers na Gold Forever)


    Ze hebben ook een aantal covers gedaan en medley's tijdens hun tours:

    Coldplay medley
    http://www.youtube.com/watch?v=d6a38g9-piA
    (Viva La Vida, Every Teardrop Is A Waterfall, Paradise, Fix You)

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 18:50 ]


    "There are books of which the backs and covers are by far the best parts" - Charles Dickens

    Ze zijn een keer naar Nederland gekomen (17-11-11) en hebben daar opgetreden bij Q-Music

    Glad You Came (akoestische versie)

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 18:41 ]


    "There are books of which the backs and covers are by far the best parts" - Charles Dickens

    Artistique schreef:
    (...)

    Oké, ik zal eens luisteren.


    Het is een Brit/Irish boyband. Want Siva is Iers, anders is het zo zielig voor hem

    Sorry


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.

    Assassin schreef:
    Ik vind 'So glad you came' echt een vreselijk nummer zeg.


    -Helemaal in shock-

    ze hebben ook andere leuke/mooie liedjes zoals; gold forever, behind bars, all time low, warzone en zo :)


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.