• Hai. De meesten kennen me hier waarschijnlijk niet, maar ik ben dus Faux/Skinwalker.
    Een paar weken geleden had ik m'n profiel verwijdert, ik weet niet waarom, maar ik was het gewoon even beu. Nu heb ik dus een nieuw profiel gemaakt, gewoon zodat ik helemaal opnieuw kan beginnen.
    Ik ga nu nieuwe stories schrijven & vaker op het forum zijn. Ik had namelijk ook totaal geen inspiratie meer voor m'n stories.. Maar ja, het belangrijkste is dat iedereen zich hier amuseert, niet? (:

    Dus, wat ik eigenlijk wou zeggen: Hallo iedereen, ik ben Shana, maar al m'n vrienden noemen me Shanes. Ik ben 16, ik hou van Harry Potter & My Chemical Romance, en mijn hobby is paardrijden.
    En wie zijn jullie? :3


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik hou ook van MCR, paardrijden en Harry Potter. (:

    Oh whoot, ik heet Myke, ik ben op 25 juli 15 en ik verwelkom je terug op Q, hoewel ik zelf morgen pas 2 maand lid ben.:Y)

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 21:50 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben Sterre
    HOi!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben Kiana en welkom terug yay!


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik herken je username. 8D
    Hallo, en welkom terug!

    Wb :3
    Ik sta hier bekend als Jennie en uh.. eigenlijk moet je me vanzelf leren kennen omdat ik veel te slecht ben in het omschrijven van mezelf :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ben je 16 of 17, je profiel zegt 17 en je bericht 16, haha. (;


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Aangenaam, ik ben Kim en ben 17 jaar jong
    En ik moet naar de wc maar ben te lui om te gaan
    Ik speelde een tijdje geleden gitaar en heet je terug welkom op Q


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Symphonia schreef:
    Ben je 16 of 17, je profiel zegt 17 en je bericht 16, haha. (;


    Oeps, dat zal dan wel een foutje zijn. Neen, ik ben 16, maar wordt dit jaar wel 17. (;


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Leannan schreef:
    Aangenaam, ik ben Kim en ben 17 jaar jong
    En ik moet naar de wc maar ben te lui om te gaan
    Ik speelde een tijdje geleden gitaar en heet je terug welkom op Q


    Oh same here! Ik zit hier nu al 40 min m'n plas op te houden omdat ik geen zin heb om op te staan.. :Y)

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 21:59 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Aperio schreef:
    (...)

    Oeps, dat zal dan wel een foutje zijn. Neen, ik ben 16, maar wordt dit jaar wel 17. (;


    Je wordt dus volgend jaar 18, het zal wel aan mij liggen maar de reacties als je bijvoorbeeld zegt dat je volgend jaar 16 wordt, zijn erg leuk, omdat ze verwachten dat je 15 bent of zo. Dus, volgend jaar ben je 18 en je bent 16, dat klinkt cool. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hoewel ik je oude usernaam niet herken; toch welkom terug :Y)

    Ik ben Amber (: 17 jaartjes en wordt over precies 4 daagjes 18 (: Mijn hobbies zijn dansen, muziek luisteren, quizlet onderspammen, mijn kat doodknuffelen en uhm.. Nouja, ik vind wel meer dingen leuk om te doen maar daar kom ik nu even niet op xd


    Inspiration can hit you any time

    Ik herken je username
    ik was DuskShine
    hai


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Symphonia schreef:
    (...)

    Je wordt dus volgend jaar 18, het zal wel aan mij liggen maar de reacties als je bijvoorbeeld zegt dat je volgend jaar 16 wordt, zijn erg leuk, omdat ze verwachten dat je 15 bent of zo. Dus, volgend jaar ben je 18 en je bent 16, dat klinkt cool. :Y)


    You just fucked my mind. o____o


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Hoi, de meeste hier kennen mij waarschijnlijk ook niet. Ik ben Tamar. Ik ben 17 jaar en houd ook van Harry Potter en Paardrijden. Maar niet van MCR. Haha, sorry. The Hunger Games vind ik ook erg leuk. En verder weet ik niets te vertellen.
    Welkom terug op Q. (:


    Winter is coming.

    Constantine schreef:
    Hoewel ik je oude usernaam niet herken; toch welkom terug :Y)

    Ik ben Amber (: 17 jaartjes en wordt over precies 4 daagjes 18 (: Mijn hobbies zijn dansen, muziek luisteren, quizlet onderspammen, mijn kat doodknuffelen en uhm.. Nouja, ik vind wel meer dingen leuk om te doen maar daar kom ik nu even niet op xd


    Alvast gefeliciteerd dan ! :'D


    Happiness can be found, even in the darkest of times.