• Topic uno

    Slaat bij jou ook de verveling toe? Heb je geen zin in je huiswerk? Heb je net als ik gewoon geen leven? Stel een vraag aan Sarah! 8D
    Heb zo ongeveer een heel notitieblok verspild aan het maken van zo'n ding (Met opperste concentratie vouwen, boos een prop maken wanneer het mislukte, naar de prullebak smijten en weer een nieuw blaadje afscheuren), maar het is me eindelijk gelukt:


    Ik heb zo'n awesome papier ding gemaakt waarvan niemand weet hoe het heet! *O* -faalt in papier vouw dingen-

    Duz, stel een ja/nee vraag en ik geef antwoord (wbw). (Noem twee getallen, beiden het liefst onder de twintig, want ik haat tellen (cat).)

    Waarom mijn kat op de foto staat? Ik had zin om haar wakker te maken met de flits van mijn camera. Och, kijk haar eens chagrijnig zijn, muaha :Y).


    i put the fun in funeral

    ja ik ga makkelijk over zo ja maar als ik wéér een 1 haal voor scheikunde en in de PWW een onvoldoende voor wiskunde dàn niet!


    Can't you see i'm buizy

    Ga ik een 1 halen het volgende PW van scheikunde? 4 en 7
    Zoniet haal ik dan een voldoende? 1 en 18
    En vind jij mij nu heel irritant? 3 en 7


    Can't you see i'm buizy

    @Annemiek: Echt wel! Ahahahaah, sorry. En ja, je bent irritant ^^. Maar ik hou wel van je (cat).


    i put the fun in funeral

    ach dankje saar en ja die 1 daar kan jij ook niks aan doen. Het is allemaal de schuld van Nijdeke TIEFES WIJF!!!!!!! ik haat haar! Nu moet ik door haar naar bijles tijdens het slaapuurtje! Ik haat haar nog veel meer nu:((


    Can't you see i'm buizy

    nieniet schreef:
    ach dankje saar en ja die 1 daar kan jij ook niks aan doen. Het is allemaal de schuld van Nijdeke TIEFES WIJF!!!!!!! ik haat haar! Nu moet ik door haar naar bijles tijdens het slaapuurtje! Ik haat haar nog veel meer nu:((


    Ahahahaaha.
    Ik moest nakomen, da's pas kut. (cat) Maar ik ben wel mooi van een 3 naar een 6.8 gegaan :Y).


    i put the fun in funeral

    Dragneel schreef:
    Blijft Zeref altijd zo cute/awesome? :3
    21 en 14. Muwhahaha.

    Mevrouw Sarah, er staat een klant te wachten.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    (...)
    Mevrouw Sarah, er staat een klant te wachten.


    O, dankje, opslag voor Lisanne!

    @Dragneel: Ja.


    i put the fun in funeral

    9& 4

    Zou hij mij ook zien zitten?


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ohaj, en wij noemen het hier in friesland meestal happertjes...


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Audacity schreef:
    (...)

    O, dankje, opslag voor Lisanne!

    @Dragneel: Ja.

    Sinds wanneer krijg ik betaald, lol


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Audacity schreef:
    (...)

    O, dankje, opslag voor Lisanne!

    @Dragneel: Ja.

    Fuck yeah! Cuteness overload! <3

    Zal Sarah mij ooit betalen?
    12 & 16


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    @Dreuzel: Misschien.
    @Lisanne: In liefde, lieeefde! D: Het papier zegt: Ja. < Ik sta boven mijn papier, sorry (cat).


    i put the fun in funeral

    NIEMAND STAAT BOVEN HET LOT.
    En hoe kan jij mij ooit opslag in liefde geven lol


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ben het lot, aangenaam.
    WEES BLIJ MET MIJN GULLE LIEFDESVERSPREIDING VAN VROLIJKHEID EN CAPS EN GELUL WEES BLIJ WEES BLIJ.


    i put the fun in funeral