• Nou ik vind het echt onzin! Ik had van iemand hele schattige stikkers gekregen met Cupcake's en Hello Kitty en Gloomy Bear en zo erop. Nou ik had er een stuk of 40 dus ik ze gezellig op mijn deur plakken van mijn slaapkamer. Ik vond het resultaat echt leuk want ik had een hele saaie deur! Komt mijn vader zo langs mijn slaapkamer lopen. Word hij boos en zegt zo: Ja haal die troep er maar weer af! Ik vind dat dus nergens op slaan,het is toch MIJN slaapkamerdeur? En van mijn moeder mag het erop blijven dus het blijft er ook gewoon op zitten --'

    Nu mijn vraag dus: Word 1 van jou ouders ook welles boos en dan vind jij zelf dat het nergens op slaat waarom die boos is?


    Music Make Me Lose Control!

    hm. vaak genoeg.
    mijn moeder wordt altijd boos als mn alles door mn kamer ligt, maar zo vind ik t gewoon sneller :'D

    Ik kleefde eens stickers op mijn kast
    & ze moesten er ook af (:

    Zo vaak joh^^
    Kijk ik mag me niet kleden zoals ik wil omdat me moeder me dan een gothic vind en mijn pa ook. Daar aan de ruzies over, en ik haat het want het is mijn lichaam en mijn leven!


    Tears are crashing out of my eyes

    All the time.. ¬¬'' Echt om like de domste dingen -_-


    Your Words They Eat Right Through Me...

    om de stomste dingen ><
    daar word je echt slechtgezind van


    You haters just make me famous..

    Ja, vaak genoeg. Dan wordt mn ma boos om iets, maar dan ook weer niet. En dan snap ik er niks meer van. >.<


    blame the bully.

    Mijn moeder ook.
    Maar na 5 minuten boos gekeken te hebben schiet ze in de lach, en dan is het weer goed.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Ik mag ook niks plakken op mijn deur :(

    Ik heb soms echt geen idee dat ik iets fout gedaan heb, en dat is dan toch wel volgens mijn pa of ma. :S

    Nou ik heb 14 jaar moeten zeuren om posters op mijn deur te plaken :P

    nu mag ik ze als nog niet door men hele kamer plaken maar zo veel posters heb ik niet meer

    ik hader tussen de 200 300 dus ik moest egt selecteren en alles netjes bewaren maar nu heb ik de oude weg gegooid en de gene die toch nog stuk waren. nu heb ik er nog maar een stuk of 50 :P

    Oeps maar ik heb ook vaak ruzie om niks met me moeder :p

    like it have to be like this :P


    Love sheds light one the darkest of times

    Ja, en echt om de stomste dingen ><


    Listen to what we're not saying..

    mijn vader vind het dom hoe ik mezelf noem op internet. Like, ankextc en ankeaddicted. :']:']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Bij mij thuis, op het vlak van ouders, is het één grote warboel.


    Tanya is de beste.

    Ik begrijp wel waarom hij kwaad werd.
    Hij maar werken om je meubels en huis te kunnen betalen en dan ga jij alles volplakken met troep die er waarschijnlijk niet meer fatsoenlijk af zal gaan?

    jaah bij mij worden ze ook boos als ik iets op me kast plak


    love is dead and dead is love

    mijn vader vind het dom hoe ik mezelf noem op internet. Like, ankextc en ankeaddicted. :']:']


    Ja mijn vader vind die namen ook altijd dom op Quizlet,hij vind ze dom of kinderachtig.


    Music Make Me Lose Control!