• Nu ben ik wel benieuwd wat jullie eigenlijk allemaal voor een bijbaantjes hebben. Waarom? Omdat ik er binnenkort zelf een ga nemen, maar ik weet niet wat voor een. Ik kan dus geen kleedgeld krijgen, en krijg nu mijn moeder mijn kleding betaalt maar ongeveer 200 euro per jaar. Dat is nou niet echt bepaald veel als je ziet dat het 'normale' bedrag voor kinderen en hun kleding 600 euro per jaar is. Nu kan ik hier zielig over gaan doen, maar daar kom ik niet veel verder mee. Dus.. ik ga een baantje nemen:Y)

    Dus, wat voor bijbaantje hebben jullie? (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik wil zelf als ik 15 ben werken waar mijn zus werkt, een reclamedrukbedrijf. Maar omdat ze deze zomer als iemand hebben en shit, kan ik misschien op mijn 16e dar werken. Ik heb geen idee wat ik wil, ik had alleen daaraan gedacht. Waarschijnlijk ga ik vakken vullen of zo.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik geef training bij mijn club =D


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Ik geef training bij mijn club =D


    Ik gaf de kleintjes op de hockeycub training en kreeg een cadeaubon van de Ici voor 15 euro. Was heel handig, want mijn zus had een bon voor de Ici voor 5 euro korting bij besteding vanaf 20 euro. Ik was een mascara van Chanel - ik had alleen een uitgedroogde Hema, die wel fijn was - die 26 euro was. Dus, mijn Chanelletje koste slechts 6 euro. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ik werk bij de jumbo als zuivelmedewerker xD tussen de 100-200 euro in de maand =x

    pl0xthef0x schreef:
    ik werk bij de jumbo als zuivelmedewerker xD tussen de 100-200 euro in de maand =x


    Dat is niet verkeerd 0___0


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben 14, en werk ik een tomatenkas. Elke zaterdag van half 8 tot 12, en dan verdien ik 3,26 per uur.
    That's what I call making money.(cat)


    Food.

    Ik werk bij de snackbar op een camping dichtbij.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Ik zit achter de kassa bij de Albert Heijn.


    Tell me about it, stud.

    Ik werk bij de dekamarkt( weet niet of iedereen dat kent, maar dat is een supermarkt) achter de kassa. Ongeveer 8-12 uur per week. En in de zomer pluk ik ook nog aardbeien.
    Ik werk bij de deka omdat ik het uitgaan anders niet kan betalen XD


    If you don't live for something, you'll die for nothing ~.

    Ik heb nu een folderwijk en ik werk als winkelmedewerker (vakkenvuller) bij de Dirk vd Broek. Maar mijn folders heb ik al opgezegd alleen moet ik nog een maandje door.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik werk bij de Hema. Echt nooit gaan werken, alleen maar gezeik en slecht betaalt. (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik werk al -rekend even- bijna 5 jaar bij een hotel. Daar ruim ik het ontbijt op, stoffen en zuigen, jeweetwel dat gedoe, en ik maak de kamers van het hotel schoon.
    Het is wel okee om te doen, niet vreselijk maar ook niet geweldig. Ik heb vooral voor dit baantje gekozen omdat ik het kreeg aangeboden, schuin tegenover waar ik woon. Dus én of hoefde niet te solliciteren, én ik ben er binnen twee minuten, én ik kan makkelijk iets regelen als ik vrij wil hebben, wat wil ik nog mer :Y)

    Maar heel misschien, ga ik solliciteren bij promotiewerk, gewoon voor erbij (: Maar daar ben ik nog niet uit.. Ik wil namelijk niet alleen, en mijn vriendin twijfeld als een idioot xd But i love her though


    Inspiration can hit you any time

    Ik werk in een ijssalon. Dus ik schep lekker de hele dag ijsjes. En ik mag ook veel ijs mee naar huis, dus ik ben zeer tevreden! :'D

    Stinson schreef:
    Ik werk in een ijssalon. Dus ik schep lekker de hele dag ijsjes. En ik mag ook veel ijs mee naar huis, dus ik ben zeer tevreden! :'D

    Dat klinkt best wel nice hoor ^^


    Inspiration can hit you any time

    Ik werk in een snackbar/cafetaria. (krul) En eerlijk gezegd vind ik dat best wel leuk mihihi

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 19:04 ]


    -