• Nu ben ik wel benieuwd wat jullie eigenlijk allemaal voor een bijbaantjes hebben. Waarom? Omdat ik er binnenkort zelf een ga nemen, maar ik weet niet wat voor een. Ik kan dus geen kleedgeld krijgen, en krijg nu mijn moeder mijn kleding betaalt maar ongeveer 200 euro per jaar. Dat is nou niet echt bepaald veel als je ziet dat het 'normale' bedrag voor kinderen en hun kleding 600 euro per jaar is. Nu kan ik hier zielig over gaan doen, maar daar kom ik niet veel verder mee. Dus.. ik ga een baantje nemen:Y)

    Dus, wat voor bijbaantje hebben jullie? (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Monitrice c:


    Change, the only good thing in this world.

    echt Hema.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    @Rickman wat is monitrice (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Een krantenwijk :3


    "Ignite, my love. Ignite."

    Folderwijk, van de winkel op de hoek. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    PUKKELxDING schreef:
    Ik werk bij een touristisch bedrijf dat kaas en chocola verkoopt, erg leuk ^^
    Dat klinkt gaaf :Y)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik werk in een restaurant (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb een folderwijk gedaan, bij mijn vader gewerkt in de fietsenstalling, peren dunnen/pruimen plukken in een boomgaard, en computerhandleidingen vertalen en controleren op grammatica. En nu doe ik niets meer, omdat ik dat niet kan door mijn ziekte.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 14:47 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    V&D, lekker stofzuigen en kleertjes opvouwen:Y)


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Ik heb geen baantje, moet ik wel zoeken :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik krijg van mijn ouders nooit kleding, moet ik eigenlijk altijd zelf betalen. Ik krijg alleen 20 euro in de maand, en ik werk een paar avonden in de week in de supermarkt bij mijn in het dorp.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Op het moment werk ik niet, maar probeer ik me maar eens goed op school te concentreren. Als ik later rechter ben verdien ik al het verloren geld wel terug.^^


    Bad decisions make good stories.

    Quiescent schreef:
    @Rickman wat is monitrice (:


    Gewoon bij de jeugddienst werken als monitor. (Meegaan op kamp voor de CM bijvoorbeeld.) Je moet wel een opleiding volgen die kost ongeveer 160 euro maar dat verdien je makkelijk terug omdat je het naast je baantje mag uitvoeren (het heeft dus geen invloed op de dagen dat je officieel mag werken.


    Change, the only good thing in this world.

    Ik ben koos werkloos.


    26 - 02 - '16

    ik heb mijn inschrijfformulier als vakkenvuller bij de supermarkt al wel in gevuld, alleen nog niet ingeleverd. Dus op het moment ben ik werkloos.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see