• Halleu mensjes. Ik ga binnenkort een nieuwe story schrijven over The Hunger Games. Ik heb nog co-auteur's en zelf verzonnen tributen nodig. Ik vertel nog niet waar het verhaal over gaat want dat moet nog ff geheim blijven (A). Als je co-auteur wil worden, zet ff bij reacties en verzin een personage erbij. Als je gwn een personage wil verzinnen, vul dan ff dit lijstje in:

Naam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    Geslacht:
    District:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(liefst met foto en anders een duidelijke beschrijving:
    Familie en vrienden:
    Specialiteit en zwaktepunten:
    Wapen:
    Sociale laag(hoe populair hij/zij is):
    Iets over hem/haar:
    Extra:

Vul a.u.b. ff in :D Ik probeer alle tributen er in te krijgen en als er 2 uit hetzelfde district komen, verander ik er ff één. Probeer ook niet dezelfde foto als iemand anders te doen. Foto's van familie en vrienden zijn ook zeer welkom :P. Hoe meer info. hoe groter de kans is dat je tribuut er in komt.

Veel succes <3

[ topic verplaatst door een moderator ]

What do we say to the god of death? ''Not today.''

O_o dit is dus echt moeilijk om te kiezen :P Ik heb trouwens besloten dat ik twee mensen mee ga laten schrijven, anders word het te veel. Maar ik heb dus ook wat nieuwe personages nodig. Mijn personage word een meisje van 12, uit district 7. :) Ik laat jullie nog wel weten wie ik kies!

Ik zal Je dan de jongen uit 7 geven
    District:7
    Voornaam/Bijnaam:Jakey
    Volledige naam:Jake Adams
    Leeftijd:15
    Wapen:Het zwaard en de bijl
    Karakter:is noch al stil.Hij geeft alleen maar om zijn zusje en zijn aller beste vrienden en hij zal echt alles voor hen doen.Hij draagt iets met zich mee waardoor iedereen zich gelijk kalm voelt en hij is dus ook best wel goed in ruzies oplossen.Hij is bijna nooit boos maar als hij boos wordt dan gaat hij echt helemaal los.
    Districtaandenken :

Zijn moeder is toen hij 10 was gestorven aan een ongeneeslijke ziekte en de laatste woorden die ze tegen hem zijn waren 'I'm with you,for always'
    Ze gaf hem dit medaillon aan hem en dit houdt hij altijd bij zich.
    Sterke + zwakke punten:hij kan erg goed met de bijl opstap doordat hij in de bossen van Distict 7 moet werken.Hij is erg sterk doodat hij het hout moest dragen naar de klanten. Uiterlijk :

[ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 20:44 ]

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

@hierboven heb je wel gevraagd of je haar personage mocht gebruiken?

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

ja(flower)
    tis mijn zus

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

ForeverNiall schreef:
    ja(flower)
    tis mijn zus

inderdaad en ze heeft hem aangepast

haha sorry, ik dacht ik vraag het voor de zekerheid. ;p

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

Oke, miss moet ik toch een keuze maken. Ik kijk trouwens naar of je een leuke personage hebt, of je goed kan schrijven en of je qua schrijfstijl bij mij past. (A) Maar ja, ik kies straks. ;)

Trouwens, ForeverNiall ik wil jou wel kiezen. Maar ik heb bij jou story's gezien dat je nogal veel spellingfouten maakt:$ Verder schrijf je wel goed. Maar is het goed dat(als je co-auteur word) ik de fouten ga verbeteren als er heel veel in zitten? Het leest dan namelijk heel iritant. Verder schrijf je echt geweldig <'3

ja is goed!!!

heb je nog een co-auteur nodig?

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

xEques schreef:
    heb je nog een co-auteur nodig?

[ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 7:49 ]

Ja. Ik en ForeverNiall gaan nog iemand kiezen (A)

Catnipp schreef:
    Ja. Ik en ForeverNiall gaan nog iemand kiezen (A)

Okie, ik meld me aan dan. Volgens mij was je daar al achter, maar goed. Bij deze...;)

Naam: Amarantha Hayde
    Bijnaam: Hay
    Roepnaam: Hayde
    Achternaam: Asker
    Geslacht: Vrouw
    District: 3
    District aandenken:
    Een zwaard met vleugels en een topaas in het midden(deze heb ik zelf ook thuis. Toen ik dit afmaakte hing het om mijn nek.). Ze heeft het gekregen van haar vader, voordat hij stierf.
    Van haar moeder kreeg ze een boog en een boel pijlen.
    Leeftijd: 14, maar ziet er als 17/18 uit
    Uiterlijk:

Ze heeft van zichzelf bruin haar (als de foto niet goed is, zeg het dan ff). Hayde is 1 meter 76, maar met haar schoenen is ze meestal 1 meter 80. Ze heeft laarzen met 4 centimeter hakken. Haar favoriete kleding is zwart, leer of iets met wat kant. Ze draagt vaak een strak, zwart leren jurkje met een cape tot haar knieën. Haar haren heeft ze of los of opgestoken.
    Familie en vrienden:
    Haar zusje, Maeve (12, en doet dus voor het eerst mee aan THG), en haar broer, Cedric (19, dus doet niet meer mee).
    Specialiteit en zwaktepunten:
    Pijl en boog, zwaardvechten. Haar zwakte is echter onhandig zijn. Ze is wel goed in klimmen, maar valt nog al eens uit een boom. Rennen, camoufleren. Het lukt haar allemaal wel, maar soms loopt het toch uit de hand door haar onhandigheid.
    Wapen: Pijl en boog
    Sociale laag(hoe populair hij/zij is): Haar familie is erg rijk.
    Iets over hem/haar:
    Hayde is snel, slim, maar toch erg onhandig. Ze geeft erg veel om haar familie en vrienden. Dat zijn trouwens alleen maar jongens. Haar beste vriend is Edward. Iedereen vindt dat ze een stelletje moeten worden, en dat zijn ze na een jaar zeuren ook geworden. Ze gaat hem wel missen, maar ze heeft dus iets om voor te strijden. Niet alleen voor haar familie en eigen veiligheid, maar ook voor Edward dus.
    Extra:
    Maeve werd eigenlijk getrokken, dus zij nam haar plaats in. Ze zou het zichzelf niet kunnen veroorloven zonder haar zusje te leven.

[ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:24 ]