• Halleu mensjes. Ik ga binnenkort een nieuwe story schrijven over The Hunger Games. Ik heb nog co-auteur's en zelf verzonnen tributen nodig. Ik vertel nog niet waar het verhaal over gaat want dat moet nog ff geheim blijven (A). Als je co-auteur wil worden, zet ff bij reacties en verzin een personage erbij. Als je gwn een personage wil verzinnen, vul dan ff dit lijstje in:

    Naam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    Geslacht:
    District:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(liefst met foto en anders een duidelijke beschrijving:
    Familie en vrienden:
    Specialiteit en zwaktepunten:
    Wapen:
    Sociale laag(hoe populair hij/zij is):
    Iets over hem/haar:
    Extra:


    Vul a.u.b. ff in :D Ik probeer alle tributen er in te krijgen en als er 2 uit hetzelfde district komen, verander ik er ff één. Probeer ook niet dezelfde foto als iemand anders te doen. Foto's van familie en vrienden zijn ook zeer welkom :P. Hoe meer info. hoe groter de kans is dat je tribuut er in komt.

    Veel succes <3

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Naam:Flower Adriana Drea
    Bijnaam:Flow
    Achternaam: Drea
    Geslacht:Vrouw
    District:2
    Leeftijd:17
    Uiterlijk(liefst met foto en anders een duidelijke beschrijving:


    Familie en vrienden:Ze heeft een tweeling broer die de spelen op zijn 15e heeft gewonnen. Haar vader werkt bij de vredes bewakers. En haar moeder speelt thuis de huisvrouw
    Specialiteit en zwaktepunten:Ze kan niet zo goed overweg met Bijlen en speren. Ze kan hard rennen kan zich goed camoufleren en haar beste specialiteit is messenwerpen.
    Wapen:messen
    Sociale laag(hoe populair hij/zij is): Doordat haar vader bij de vredesbewakers hoort is ze erg rijk en Ze wonen in de winaarswijk
    Iets over hem/haar:
    Extra:Haar hele familie heeft de spelen al een keer gewonnen ze zijn ervan overtuigd dat zij dat ook doet

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 7:26 ]

    al een co-auteur gekozen, of is het echt zo moeilijk


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xEques schreef:
    al een co-auteur gekozen, of is het echt zo moeilijk

    we zijn er bijna uit,rustig,waarschijnlijk horen jullie het vandaag nog..


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ForeverNiall schreef:
    (...)
    we zijn er bijna uit,rustig,waarschijnlijk horen jullie het vandaag nog..
    K heb er zin in

    LovelyLonely schreef:
    (...)K heb er zin in

    in de story of de bekedmaking?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Oke, we zijn er uit. Na lang zeuren van xEques hebben we beslist.
    De andere co-auteur word....*tromgeroffel* UNBROKEN!! Gefeli dus :P En voor de rest; jullie kunnen altijd nog iemand invullen (A)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Catnipp schreef:
    Oke, we zijn er uit. Na lang zeuren van xEques hebben we beslist.
    De andere co-auteur word....*tromgeroffel* UNBROKEN!! Gefeli dus :P En voor de rest; jullie kunnen altijd nog iemand invullen (A)


    Hey, ik zeurde niet. Ik ben altijd erg nieuwsgierig. Ik vind het echt superjammer dat ik niet mee kan schrijven. Mag ik wel weten waarom?(huil)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Haha, grapje :P Ik ben ook altijd nieuwschierig naar dat soort dingen. xD Het was ook echt foktop moeilijk om te kiezen en zo. Maar ik vond het personage van Unbroken het leukst en haar schrijfstijl past het best bij ons.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Catnipp schreef:
    Haha, grapje :P Ik ben ook altijd nieuwschierig naar dat soort dingen. xD Het was ook echt foktop moeilijk om te kiezen en zo. Maar ik vond het personage van Unbroken het leukst en haar schrijfstijl past het best bij ons.


    Ow, ging het ook om het personage?
    En hoezo schrijfstijl?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ah jammer! In ieder geval veel plezier met schrijven. :3


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Nou kijk iedereen schrijft op een andere manier en wij vinden dat Unwritten het best bij onze schrijfstijl past
    Maar misschien kun je aan Nachos of Moringa of aan iemand anders vragen of zij een nieuwe Hg met je willen starten?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ForeverNiall schreef:
    Nou kijk iedereen schrijft op een andere manier en wij vinden dat Unwritten het best bij onze schrijfstijl past
    Maar misschien kun je aan Nachos of Moringa of aan iemand anders vragen of zij een nieuwe Hg met je willen starten?


    Jammer(huil)(huil)
    Het leek me echt leuk om met jullie te schrijven


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Het ging een beetje om het personage. :P En bedankt Moringa :D


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Moringa schreef:
    ah jammer! In ieder geval veel plezier met schrijven. :3


    Zullen we anders met zijn tweeën of drieën een THG verhaal schrijven?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xEques schreef:
    (...)

    Zullen we anders met zijn tweeën of drieën een THG verhaal schrijven?
    ME ME ME