• Halleu mensjes. Ik ga binnenkort een nieuwe story schrijven over The Hunger Games. Ik heb nog co-auteur's en zelf verzonnen tributen nodig. Ik vertel nog niet waar het verhaal over gaat want dat moet nog ff geheim blijven (A). Als je co-auteur wil worden, zet ff bij reacties en verzin een personage erbij. Als je gwn een personage wil verzinnen, vul dan ff dit lijstje in:

    Naam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    Geslacht:
    District:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(liefst met foto en anders een duidelijke beschrijving:
    Familie en vrienden:
    Specialiteit en zwaktepunten:
    Wapen:
    Sociale laag(hoe populair hij/zij is):
    Iets over hem/haar:
    Extra:


    Vul a.u.b. ff in :D Ik probeer alle tributen er in te krijgen en als er 2 uit hetzelfde district komen, verander ik er ff één. Probeer ook niet dezelfde foto als iemand anders te doen. Foto's van familie en vrienden zijn ook zeer welkom :P. Hoe meer info. hoe groter de kans is dat je tribuut er in komt.

    Veel succes <3

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    xEques schreef:
    (...)

    Okie, ik meld me aan dan. Volgens mij was je daar al achter, maar goed. Bij deze...;)

    Catnipp schreef:
    Ja. Ik en ForeverNiall gaan nog iemand kiezen (A)

    inderdaad(A)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    abo(A)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    xEques schreef:
    Naam: Amarantha Hayde
    Bijnaam: Hay
    Roepnaam: Hayde
    Achternaam: Asker
    Geslacht: Vrouw
    District: 3
    District aandenken:
    Een zwaard met vleugels en een topaas in het midden(deze heb ik zelf ook thuis. Toen ik dit afmaakte hing het om mijn nek.). Ze heeft het gekregen van haar vader, voordat hij stierf.
    Van haar moeder kreeg ze een boog en een boel pijlen.
    Leeftijd: 14, maar ziet er als 17/18 uit
    Uiterlijk:


    Ze heeft van zichzelf bruin haar (als de foto niet goed is, zeg het dan ff). Hayde is 1 meter 76, maar met haar schoenen is ze meestal 1 meter 80. Ze heeft laarzen met 4 centimeter hakken. Haar favoriete kleding is zwart, leer of iets met wat kant. Ze draagt vaak een strak, zwart leren jurkje met een cape tot haar knieën. Haar haren heeft ze of los of opgestoken.
    Familie en vrienden:
    Haar zusje, Maeve (12, en doet dus voor het eerst mee aan THG), en haar broer, Cedric (19, dus doet niet meer mee).
    Specialiteit en zwaktepunten:
    Pijl en boog, zwaardvechten. Haar zwakte is echter onhandig zijn. Ze is wel goed in klimmen, maar valt nog al eens uit een boom. Rennen, camoufleren. Het lukt haar allemaal wel, maar soms loopt het toch uit de hand door haar onhandigheid.
    Wapen: Pijl en boog
    Sociale laag(hoe populair hij/zij is): Haar familie is erg rijk.
    Iets over hem/haar:
    Hayde is snel, slim, maar toch erg onhandig. Ze geeft erg veel om haar familie en vrienden. Dat zijn trouwens alleen maar jongens. Haar beste vriend is Edward. Iedereen vindt dat ze een stelletje moeten worden, en dat zijn ze na een jaar zeuren ook geworden. Ze gaat hem wel missen, maar ze heeft dus iets om voor te strijden. Niet alleen voor haar familie en eigen veiligheid, maar ook voor Edward dus.
    Extra:
    Maeve werd eigenlijk getrokken, dus zij nam haar plaats in. Ze zou het zichzelf niet kunnen veroorloven zonder haar zusje te leven.


    Klaar, als er iets ontbreekt of iets niet goed is, tell me!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 20:13 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    is de co-auteur al bekend?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xEques schreef:
    is de co-auteur al bekend?

    nee we zijn aan het twijfelen..


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ForeverNiall schreef:
    (...)
    nee we zijn aan het twijfelen..


    tussen?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xEques schreef:
    (...)

    tussen?

    dat ga ik nog niet verklappen ;)
    heb je haast ofzo?xD


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ForeverNiall schreef:
    (...)
    dat ga ik nog niet verklappen ;)
    heb je haast ofzo?xD

    Nou ja, haast kan ik het niet noemen. Ik ben gewoon snel nieuwsgierig


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ForeverNiall schreef:
    (...)
    dat ga ik nog niet verklappen ;)
    heb je haast ofzo?xD


    Ze is gewoon benieuwd (; Just like me :)


    how dare you speak of grace

    Ik ben ook benieuwd. c:
    Wanneer verwachten jullie de 'uitslag' te hebben?


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Binnenkort:P


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    arg jullie zijn allemaal zo goed!!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    aam: Jennifer
    Bijnaam: J (uitgesproken op zijn engels Jay)
    Achternaam: Treecan
    Geslacht: Vrouw
    District: 10
    Leeftijd:15
    Uiterlijk: Ze is erg groot en ze heeft rood haar.


    Familie en vrienden: 2 vrienden, heel slechte band met familie.
    Specialiteit en zwaktepunten: Is supersnel en lenig is goed in sluipen en slaat overwachts toe. Slaapt door alles heen en goedgelovig. Ze is ook heel snel afgeleid en ze is bang van elk dier ter grootte of kleiner dan een spin. Dan begint ze heel hard te gillen enzo maar ze is wel heel badass
    Wapen: messen
    Sociale laag(hoe populair hij/zij is:( Ze is verlegen en gesloten. Ze is niet zo rijk en ze heeft maar een paar goede vrienden en een lief die een softie is
    Iets over hem/haar:
    Extra: Ze ging in de plaats van haar BFF Anke

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 18:38 ]

    ForeverNiall schreef:
    arg jullie zijn allemaal zo goed!!!


    thnx ^^


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen