• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Volgens mij was jij het. Jij was echt niet te stoppen, en zo vreselijk sexy."
    Ik grinnik zachtjes en kijk hem verliefd aan. Ik plant mijn lippen weer op de zijne en haar mijn hand door zijn bezweten haren.
    "Ik hou van je," fluister ik heel zachtjes in zijn oor en ik verstop mijn hoofd in zijn hals genietend van ons moment.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik hou van je."
    Ik glimlach en kruip helemaal tegen haar aan. Zacht druk ik mijn lippen op haar haren.
    "En ik van jou, prinses."
    Ik ga met mijn hand op zoek naar de hare en verstrengel onze vingers.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "En ik van jou, prinses."
    Ik glimlach en leg zijn hoofd weer tegen hem aan. Zijn lichaam blijft heerlijk tegen de mijne. Het hoort gewoon zo. Zachtjes ga ik met mijn vingers over zijn wang.
    "En als we nou samen weg gaan na de zomer," begin ik zachtjes.
    "Waar wil je dan heen?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "En als we nou samen weg gaan na de zomer. Waar wil je dan heen?"
    Ik denk even na en kijk in haar ogen terwijl ik dat doe.
    "Overal. Ons koninkrijk vergroten."
    Ik grinnik even.
    "Enige voorkeuren?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Overal. Ons koninkrijk vergroten. Enige voorkeuren?"
    Ik bijt op mijn onderlip om na te denken.
    "Naar Iran," zeg ik zachtjes.
    "Verder maakt het niets uit. Als ik maar met jou ben."
    Ik druk zacht een kusje op het puntje van zijn neus.
    "En jij? Voorkeuren?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Naar Iran. Verder maakt het niets uit. Als ik maar met jou ben. En jij? Voorkeuren?"
    Ik denk na.
    "Iran? Ik weet eigenlijk niet goed wat ik me daarbij moet voorstellen, om eerlijk te zijn. Ligt ook niet zo voor de hand, dus dat is zeker de moeite waard dan. Ik dacht aan een rondreis in de US, en de Caribbean en Jamaica enzo. En dan Mexico en Zuid-Amerika. En Azie uiteraard."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Iran? Ik weet eigenlijk niet goed wat ik me daarbij moet voorstellen, om eerlijk te zijn. Ligt ook niet zo voor de hand, dus dat is zeker de moeite waard dan. Ik dacht aan een rondreis in de US, en de Caribbean en Jamaica enzo. En dan Mexico en Zuid-Amerika. En Azie uiteraard."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Tuurlijk ligt het voor de hand," lach ik.
    "Ik kom er vandaan maar dan laat ik je snel genoeg zien wat je erbij moet voorstellen. Het is prachtig. Er is sneeuw, zand, heel veel zand."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Tuurlijk ligt het voor de hand. Ik kom er vandaan maar dan laat ik je snel genoeg zien wat je erbij moet voorstellen. Het is prachtig. Er is sneeuw, zand, heel veel zand."
    "Wauw, cool. Maar ik bedoelde dat dat niet meteen een populaire vakantiebestemming is, toch?"
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd en wrijf over haar arm.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Wauw, cool. Maar ik bedoelde dat dat niet meteen een populaire vakantiebestemming is, toch?"
    Ik lach zachtjes.
    "En dat is zonde."
    Ik druk mijn lippen op de zijne en kus hem teder. Mijn armen sla ik rond zijn hals. Met een glimlach kijk ik hem aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "En dat is zonde."
    Ik kus haar liefdevol terug.
    "Ik geloof je graag."
    Mijn armen liggen zacht om haar middel en ik trek haar nog wat dichter tegen me aan.
    "Ik kan nu al voorspellen dat het een prachtige reis wordt."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik geloof je graag. Ik kan nu al voorspellen dat het een prachtige reis wordt."
    Ik leg mijn hoofd zachtjes in zijn hals.
    "Met jou sowieso," fluister ik zachtjes.
    Met een glimlach kijk ik hem aan.
    "En hoe wil je trouwen?"
    In mijn achterhoofd speelt de gedachte dat mijn ouders toch niet komen dus daar hoef ik sowieso niet op te wachten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Met jou sowieso. En hoe wil je trouwen?"
    Verliefd kijk ik haar aan en streel weer door haar haren.
    "Ik heb geen idee. Iets romantischer dan mijn aanzoek in elk geval. Dus niet post-seks en met kleren aan."
    Ik grinnik even.
    "Maar we zijn met twee, jij kiest mee."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik heb geen idee. Iets romantischer dan mijn aanzoek in elk geval. Dus niet post-seks en met kleren aan. Maar we zijn met twee, jij kiest mee."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Lijkt me wel origineel hoor: post-seks trouwen. Het is weer eens iets anders."
    Lachend ga ik met mijn vingers over zijn lichaam.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Lijkt me wel origineel hoor: post-seks trouwen. Het is weer eens iets anders."
    Ik grinnik.
    "Of nog beter. Inter-seks trouwen."
    Zachtjes begin ik te kreunen.
    "Ja," kreun, "Donna, ik," kreun, "wil."
    Lachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Of nog beter. Inter-seks trouwen. Ja, Donna, ik, wil."
    Ik schiet in de lach en laat hem los.
    "Dat is het beste," grinnik ik.
    "Meer doen wij ook niet."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."