• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Donna

Lachend kijk ik naar zijn gezicht en ik wrijf zachtjes met mijn vingers over de bobbel in zijn broek. Ik druk weer kleine kusjes richting zijn mond. Wanneer ik naar boven ga wrijf ik plagerig met mijn kruis langs de zijne. Het is heerlijk om hem zo gek te maken. Zachtjes druk ik een kusje op zijn lippen en ik kijk hem lachend aan.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

Ik houd me met moeite in wanneer ze me nog harder begint te plagen.
    "Donna," kreun ik zacht.
    Passioneel druk ik mijn lippen op de hare en beweeg zacht mijn kruis tegen het hare.
    Ik sta gewoon op ontploffen.

[I'm off (: xx]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Donna

"Donna," kreunt hij zachtjes.
    Met een klein lachje kijk ik hem aan.
    "Ja?"
    Ik kreun zachtjes als hij met zijn kruis tegen de mijne aanbeweegt. Passioneel zoen ik hem terug en ik steun met mijn handen naast zijn hoofd. Mijn lippen verplaatsen zich naar zijn hals terwijl ik één van mijn handen over zijn buik zijn onderbroek laat in glijden. Voorzichtig wrijf ik over zijn erectie.

Jeremy

"Ja?"
    Kreunend lig ik onder haar en mijn spieren spannen zich op wanneer haar hand over mijn erectie wrijft. Ik sluit mijn ogen en lik opgewonden over haar lippen.
    "Ik wil je," kreun ik wanhopig.
    Ik laat mijn handen over haar kont wrijven.

Donna

"Ik wil je."
    De woorden doen me rillen. Ik trek mijn slipje uit en trek vervolgens die van hem uit. Ik druk mijn lippen op de zijne. Ik wrijf met mijn neus langs de zijne en draai ons weer om.

Jeremy

Vluchtig neem ik een condoom en doe die om. Passioneel druk ik mijn lippen op de hare, en met een kreun ga ik voorzichtig bij haar naar binnen. Ik stoot even helemaal door, zodat onze lichamen een zijn, en kijk haar verliefd aan. Zachte kusjes dwarrelen op haar lippen, en mijn hand masseert zacht haar linkerborst.

Donna

Ik hap naar adem als ik hem naar binnen voel glijden. Mijn nagels zet ik hard in zijn arm. Ik kreun hard als hij begint te stoten. Hij drukt kleine kusjes op mijn lippen. Ik laat hem los met mijn nagels en mijn handen strelen over zijn rug.
    "Sorry," excusseer ik mezelf voor mijn nagels en ik druk mijn lippen op de zijne.

Jeremy

"Sorry."
    Ik kreun wanneer er een pijnscheut door mijn arm trekt, maar het geeft me wel een stoot van opwinding. Lichtgrijnzend kijk ik haar aan.
    "Kinky."
    Ik lik zacht over haar lippen en plaats een zuigplekje in haar hals.

Donna

"Kninky."
    Ik lach zachtjes en kreun nogmaals als hij in mijn hals begint te zuigen. Mijn heupen kantel ik een klein stukje zodat ik hem dieper voel. Mijn heupen laat ik op het tempo mee bewegen. Met mijn lippen druk ik kleine kusjes op zijn borstkas. Zachtjes zuig ik op zijn tepel.

Jeremy

Ik kreun wanneer ze haar heupen kantelt, en verhoog het tempo een beetje. Ik word helemaal gek wanneer ze op mijn tepel zuigt en kijk haar uiterst opgewonden aan. Iets steviger, maar toch voorzichtig knijp ik in haar borst en hijg tegen haar hals aan.

Donna

Wanneer hij iets harder in mijn borst knijpt ontsnapt er een diepe kreun. Mijn lippen druk ik ruw op de zijne om meerdere kreunen tegen te houden. Mijn handen strelen zijn onderrug zachtjes.

Jeremy

Ik grijns tegen haar lippen aan wanneer ze luider kreunt.
    "Vind je dat leuk?" fluister ik schor in haar oor.
    Mijn vrije hand breng ik tussen haar benen en stimuleer haar liefdevol, terwijl ik passioneel en heftig mijn heupen beweeg.

Donna

"Vind je dat leuk?"
    Ik kreun nogmaals als hij zijn handen tussen mijn benen brengt.
    "Ik vind alles leuk van jou."
    Mijn heupen bewegen vanzelf mee op zijn tempo alsof ze aan elkaar verbonden zijn. Mijn lippen druk ik weer op de zijne.

Jeremy

"Ik vind alles leuk van jou."
    Verliefd kijk ik haar aan. Mijn duim streelt cirkeltjes rond haar tepel, en mijn andere hand blijft tussen haar benen liggen. Ik verhoog het tempo wat, en kus haar liefdevol terug.

Donna

Ik grom zachtjes als hij het tempo weer verhoogd. Mijn lippen laten de zijne los en ik gooi mijn hoofd in mijn nek. Mijn armen klemmen zich weer om zijn middel en ik wrijf met mijn duim over zijn rug.