• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MsHutcherson
    Jane = xMockingjayy
    James Andrew Night = DrNightmare
    Mary Ann Robins = LuvMustache
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Céline Hay= missmelark Heeft veel leerwerk dat ze wel leert ipv. ik dus is niet megaveel online maar probeert wel
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Mickien
    xFlyy
    Alyssa Zarah Blades= xFlyy
    Nana Celeste Cartwell=Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere
    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MsHutcherson, DrNightmare& xMockingjayy

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 15:52 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [gehhe wij gingen tellen hoeveel er al ruzie's hadden op mary ann na diederen]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik wist niet wat te doen.
    Naar Moon gaan ging niet.
    Ik besloot haar maar te bellen.
    Hopelijk hoorde Jane me niet pratne want dan zou ze alles gebruiken.
    Ik klikte op het groene hoorentje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ook hoi, in het echt ben ik Kaylee, in de topic heet ik Celine]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [waar kan ik ergens inspringen?]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [gwoon binnen komen. ofzo. Lilly, Jane en James zijn op de gagn. De J's om het hoekje btw. Mary Ann en Jimmy tsja half in het lokaal half op de gang]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    { ik reageer niet zo snel aangezien ik moet leren (:}


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik moet nog een heel boek lezen]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik niet, heb hem al uit, dus Lilly is op de gang met James en Jane, ik ga Lilly een beetje pesten]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [ga je gang ze belt met moon]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Céline
    Ik loop chagerijnig de school binnen, bah, waarom haat ik school zo erg. Ik probeer mijn lokaal te vinden, wat eigenlijk best wel makkelijk te vinden is, het is gewoon op vologorde. Ik kijk de lokalen binnen en zie iedereen over de boeken gebogen zitten, ik gelukkig niet. Ik loop om de hoek en zie het lokaal en Lilly staan. Goeie oude Lilly


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Lily
    "Moon luister ik kan er niets aan doen. Doe alsjeblieft rustig ik probeer iets te bedenken maar ik kom hier de school niet uit en James geeft me niet meer dan 3 uur dus doe rustig" zeg ik hard in de telefoon. Ze was verdrietig. zielsverdrietig dat ze weg moet. "Eerst ga je bij rose een tjid wonen ik weet neit voor hoelang maar ooit moet je wel naar een pleeggezin" zeg ik zacht en staar uit het raam. ZNog nooit was ik zo gestrest


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Summer

    Langzaam opende ik mijn ogen en herkende heel vaag het gezichten van James en Jane.
    "Wat is er gebeurd?" kon ik met moeite uitbrengen

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 16:25 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [twas net zo lekker rustig zonder summer]:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Céline
    Ik stond half achter Lilly en schok door wat ze zei. Ik had al gehoord dat Lilly erg om Moon gaf, al had ik haar nog nooit gezien. Ik draaide me om, maar stoote haar per ongelijk aan. Ik vluchtte de klas in


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Jane
    Ik zat het telefoongesprek af te luisteren tussen Lilly en Moon tot ik iets hoorde wat niet klopte.
    'Lilly, ik vind het heel erg om je dit te vertellen, maar Moon gaat niet bij James wonen, ze gaat naar de andere kant van het land en ze vertrekt over -' ik kijk even op mn telefoon. 'ze vertrekt over een uur, ze hebben haar spullen al ingepakt'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”