• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MsHutcherson
    Jane = xMockingjayy
    James Andrew Night = DrNightmare
    Mary Ann Robins = LuvMustache
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Céline Hay= missmelark Heeft veel leerwerk dat ze wel leert ipv. ik dus is niet megaveel online maar probeert wel
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en
    xFlyy
    Alyssa Zarah Blades= xFlyy
    Nana Celeste Cartwell=Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere
    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MsHutcherson, DrNightmare & xMockingjayy

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 15:52 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Laat ook maar serieus volgens mij is je zusje alleen bij jou omdat er niemand adners voor kon orgen. Jij weet niet wat wij allemaal al meegemaakt hebben" schreeuw ik naar hem. Ik laat me zakken op de grond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Dat is ze en jij moet is leren je mond te houden als je iemand zijn verleden niet kent" zei ik. "Trouwens dat hoef ik ook niet te weten, maar jij weet ook niet wat ik, Summer en Rose hebben meegemaakt"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik lig heir plat te gaan door 1d diary video]
    Lilly
    "WEetje laat ook maar. Als jij graag het laatste van mijn leven wilt afpakken waardoor ik nog een mogelijkheid heb om uberhaupt te functioneren en waardoor ik van verschillende dingen afgekickt bent doe maar laat me maar terug vallen in een kutperiode" schreeuwde ik boos naar hem. Ik was bang omterug aan de drugs en alchohol te raken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    Aangezien ik geen zin meer had om te reageren omdat er toch niet wordt geluisterd richtte ik me op Summer die langzaam met haar ogen knipperde.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Ik staarde voor me uit.
    Hij wist al veel van mijn leven maar niet alles.
    Dat dacht hij maar er waren ook dingen die ik niet zomaar vertelden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [lolz nou lopen we vast of summer moet tegen lilly gaan rpaten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Summer ontwaakt met dus dat zou nog wel even kunnen duren]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [lolz echt balen dat we vast lopen kunnen we niet iets verzinnen zodat we verder kunnen];)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ wat wou je doen dan
    trouwen sik moet zo wel gaan ik voel me echt niet lekker]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik ga ook sytycd kijken]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [heb ik wat gemist?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ehm james en lilly hadden een gesprek dat moon bij james kwam wonen en lilly vond het oneerlijk dat ze zo wienig afscheidsijd had. n ugaat james summer bij brengen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary Ann Robins.

    Na een tijdje uitgehuild te hebben loop ik terug naar de klas. Ik zie Jimmy boos voor zich uit kijken en ik tik hem op zijn rug aan. Wacht tot Jimmy zich omdraait. Ik heb betraande ogen en wil terug lopen, maar dan draait Jimmy zich om. 'Wil je even meelopen?' vraag ik schor.


    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Ik voel dat er iets of iemand op mijn rug tikt. Geïrriteerd draai ik me om, maar mijn gezichtsuitdrukking veranderd direct als ik zie dat het Mary Ann is. Ze heeft rood betraande ogen.
    "Wil je even meelopen?" Vraagt ze schor.
    Ik knik en sta dan op om achter haar aan het lokaal uit te lopen.

    [joehoe rpgen. MIjn vriendin heeft ook een personage. eentje die lilly wel mag:P voor de verandering


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ mwhaha]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer