• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MsHutcherson
    Jane = xMockingjayy
    James Andrew Night = DrNightmare
    Mary Ann Robins = LuvMustache
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Céline Hay= missmelark Heeft veel leerwerk dat ze wel leert ipv. ik dus is niet megaveel online maar probeert wel
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en
    xFlyy
    Alyssa Zarah Blades= xFlyy
    Nana Celeste Cartwell=Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere
    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MsHutcherson, DrNightmare & xMockingjayy

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 15:52 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Ik zie je straks wel weer" zei ik.
    "Ik ga eerst even kijken bij Summer en dan ga ik maar is naar Rose en Moon"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [huh]:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [jane het klopt niet meer]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [echt wel]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [nee want jane ging haar snoep eten maar lilly ilep alweag met aar zak sneop]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [aangepast]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ze pakte de zak trug en gooide het weg.
    "dankje dat je het weggooit" zeg ik liefjes en ik glimlach.
    Ik negeerde james "Je zei dat ik vandaag nog afscheid van Moon kon nemen" ik kijk naar James


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Ik heb me bedacht" zei ik schouderophalend. "Trouwens ik moet eerst nog naar Summer en dan erna is de dag al bijna om' zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "Waar slaat dat nou weer op. Laat mijj gewoon rustig afscheid van haar nemen en dan pak ik haar spullen mee in en dan kom je haar morgen ochtend ophalen" stel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Gaat niet gebeuren je hebt nog 3 uur om afscheid te nemen en dan is de dag om" zei ik. "Dat was de afspraak dus"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Ik kijk hem ongelovig aan.
    "ZElfs van jou had ik het niet verwacht., we hadden niet eens iets afgesproken" ik schud mijn hoofd. was hij zo erg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Jij vond dat ik me als mijn zusje moest gaan gedragen dus dan ga ik dat ook doen en trouwens de tijd tikt door' zei ik.
    Ik keek Jane aan "Ik ga naar Summer"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "Jij bent echt erg" Hoe ging ik hier weg komen.
    de school kon ik de komende 2 uur niet uit. "Jij gunt ons maar een uur afscheid omg"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Sinds wanneer kan je hier niet wegkomen en we riepen van tevoren al je hebt toch vanavond en dat is over 3 uur" zei ik. "Trouwens je kan hier blijven mij uitschelden en smeken iets wat niet werkt of naar huis gaan"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "die directuer blokkeert heel toevallig de deuren, en ik scheld je niet uit. Maar als je zo doorgaat gaat ze helemaal nergens heen en blijft ze bij mij wonen" ik kijk hem vastbesloten en bozig aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan