• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MsHutcherson
    Jane = xMockingjayy
    James Andrew Night = DrNightmare
    Mary Ann Robins = LuvMustache
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Céline Hay= missmelark Heeft veel leerwerk dat ze wel leert ipv. ik dus is niet megaveel online maar probeert wel
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Mickien
    xFlyy
    Alyssa Zarah Blades= xFlyy
    Nana Celeste Cartwell=Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere
    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MsHutcherson, DrNightmare& xMockingjayy

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 15:52 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'Lilly zit bij ons in de klas' ik knikte evn naar James en Summer om aan Celine te laten zien dat ze ook bij ons zaten. 'en ze is echt het vreselijkste mens die ik ken, dat geld voor meerdere hier' ik zei dit extra hard, zodat Lilly het ook kon horen.
    'hoe ken jij haar eigenlijk?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Céline
    'Haar vader en mijn moeder gingen vroeger ...', mijn stem stierf weg, hier wilde ik liever niet over praten.
    'Maar goed, waarom is ze de vreselijkste eigelijk?', vroeg ik. 'Ik ken haar maar als een aardig en vrolijk meisje.'


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [und ich bin zurúck]
    Lilly
    Ik negeerde Jane die me duidelijk boos wou hebben.
    Ik zuchtte even. Céline kon me mischien wel helpen met het overleven zonder Moon.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Ik begreep dat ze het er niet over wilde hebben, dus ging ik er niet op in. Wilde ik zorgen dat iedereen Lilly haatte, moest ik zorgen dat ze mij mochten.
    'ze loopt altijd met iedereen ruzie te zoeken, je ziet het vanzelf wel een keer, dan begrijp je wat ik bedoel, en dat lieve meisjes gedoe dat ze tegen je doet, dat is nep, geloof me'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=132819 topic 14


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Céline
    Ik begon nu wel een beetje te twijfelen aan Lilly. Ik weet dat ze heel snel boos kon worden, maar als iedereen haar haat, ik weet niet. Ik beet op mijn lip, dat is een tik van me. Ik glimlachte naar Jane.
    'Wat is er met haar gebeurd?'vroeg ik terwijl ik naar het meisje wees achter haar.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    lilly
    Mijn mobiel ging luid af en snel nam ik op.
    Het was Moon. Uiteindelijk probeerde ik het uitteleggen. "Moon ik weet het niet precies, maar waarschijnlijk ga je eerst een tijd bij James wonen en daarna bij een pleeggezin" ik wachtte op antwoord. "ik weet het niet lieverd, ik weet het niet" Ee paar tranen verlaten mijn ogen. "iK zal doen wat ik kan doen voor je maar ik kan je gewoon niets beloven endat spijt me"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Summer

    Ik keek haar glimlachend aan "Ik ben trouwens Summer en dit hier is James" zei ik nog steeds een beetje moeizaam


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [eten:Y)


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Jane
    'Lilly heeft haar in elkaar geslagen' antwoordse ik alsof het de normaalste zaak van de wereld was. 'ik zei toch dat het een act was'
    Ik hoorde Lilly telefoneren. 'Lilly ze gaat verdomme niet naar James, hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    Ik keek naar Jane "Laat haar maar gewoon alles word straks vanzelf wel duidelijk" zei ik en keek naar Summer die nog steeds tegen me aanleunde.
    "Gaat het wel?" vroeg ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [moest alleen even tafel dekken, sorry]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Céline
    'Waarom dan eigenlijk, doet ze dat al vaker', vroeg ik met grote ogen.
    'Gaat het met je', vroeg ik aan het meisje.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Lilly
    "laat me met rust Jane. "riep ik kterug. Niet in staat om iets te schreeuwen of haar aan te vallen nu ik al zo weinig tijd had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Summer

    Ik keek haar aan en schudde mijn hoofd terwijl ik nog steeds tegen James aanleunde. "Hoofdpijn" was het enige wat ik zei


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer