• Hay (:

    Ik heb net een nieuw storie gemaakt.
    Hope you like it; hier alvast een stukje over het verhaal.

    Ik ben nog niet helemaal uit over de naam van de leeuw, maar ik denk dat ik iets van Micha wil doen..
    Jullie mogen natuurlijk altijd nog namen doorgeven!



    Het gaat over Melissa, ze zoekt een baantje voor in de zomervakantie. Ze wil het liefst iets met dieren doen. Dus ze hangt een briefje op in de supermarkt. Waarneer ze na een weekje een telefoontje krijgt, dat ze wel in de dierentuin kan komen helpen, is ze helemaal blij. Ze neemt het baantje aan, en gaan voor de leeuwen, giraffen, olifanten, en de kleine aapjes zorgen. Melissa werkt samen met Harry, Harry werkt als gewoon werknemer in de dierentuin. Hij zorgt voor de leeuwen, giraffen en de olifanten. Als Melissa op een gegeven moment een soort band krijgt met de gevaarlijkste leeuw in het park, verandert haar hele baantje.
    Stiekem als ze alleen is, train ze hem, en maakt ze hem tam. Omdat iedereen bang voor de leeuw is, moet ze dit voorzichtig, en zonder dat iemand het opmerkt doen. Ook word ze verliefd op Harry. Als op een dag onverwachts wordt aangevallen door de leeuw, beland ze in het ziekenhuis. Als ze weer terug aan het werk gaat, is 'haar' leeuw weg. En ze zal niet rusten voor ze weet waar haar leeuw zich bevind. Zal het haar lukken om haar leeuw terug tevinden?


    ook even een paar feiten..

    - One direction is niet bekent, maar ze zijn wel 5 goede vrienden van elkaar.
    - Het wordt in het nederlands geschreven, en gesproken.


    Laat please met een reactie in het topic weten of je het verhaal wat vind!
    Dat zou ik namelijk heel erg leuk vinden (:

    xx


    I fell in love with 5 guys, who don't even know that i'm exist.