• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik bijt op mijn lip. "Dat spijt me echt heel erg." antwoord ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'En ik wil je wel vertrouwen maar ik weet niet of ik je wel kán vertrouwen'. Ik knipper snel een paar opkomende tranen weg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik weet ook niet of ik mezelf kan vertrouwen. "Natuurlijk kan je me vertrouwen." fluister ik haar toe.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik vertrouw je wel met mijn hoofd maar gewoon niet met mijn hart,' zeg ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik bijt op mijn lip en sla mijn ogen neer. "Ik ga gewoon niet een hele dag met haar weg, is dat beter?" vraag ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Ik weet het niet,' zeg ik eerlijk. 'Ik weet het echt niet. Ik wil me gewoon echt niet nog een keer zo voelen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Dat weet ik en ik wil je ook absoluut niet meer zo laten voelen." Ik haal mijn hand door mijn haar. "Hoe kan ik je duidelijk maken dat ik het niet meer doe?"


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Het probleem is dat ik niet weet of je dat wel kan,' ik zwijg even. 'Met ieder ander meisje zou je vertrouwen maar niet met haar,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Het liefst wil ik iets heel hard tegen mijn hoofd aanslaan. Ik heb haar vertrouwen veel te hard beschadigd, mijn eigen schuld. "Ik snap het..." mompel ik. "Wat kan ik eraan, help me alsjeblieft?" Ik kijk haar smekend aan.

    [Ik ga weer, heb nog andere dingen te doen hehe.]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Het liefste wil ik zeggen dat het alleen kan door haar niet te zien maar dat doe ik niet. Ik ben te bang dat als hij tussen ons moet kiezen dat hij dan voor haar kiest. Ik schud lichtjes mijn hoofd. 'Ik weet het echt niet,' zeg ik zacht.

    [haha okee ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Iets teleurgesteld laat ik mijn hoofd zakken, hoe kan ik het nou ooit in orde maken? "Ik ga het je laten zien dat ik het kan." mompel ik.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik zat in het hoekje van een andere bank. Onbewust had ik meegeluisterd naar het gesprek. Ik had er aan gedacht om naar boven te gaan, maar het gesprek sloeg om. Ik wist nu niet meer zo heel zeker of ik zou gaan of niet, dus bleef ik maar zitten en keek een beetje om mij heen. Af en toe keek ik wel eventjes naar die twee.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik pak zijn hand vast en knijp er zachtjes in terwijl ik lichtjes glimlach. 'Luca,' zeg zacht waarna ik even zwijg. 'De enige manier waarop ik je helemaal zal vertrouwen is denk ik doordat je haar niet meer zal zien maar dat zal ik je niet aandoen. Ik weet dat je nog van haar houdt,' de laatste woorden fluister ik nauwelijks hoorbaar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Een plotselinge tweestrijd overvalt me. In mijn ogen is wanhoop te lezen. Zou ik dat Chèlle aandoen om een paar jaar met Cassie door te kunnen brengen? Ik bijt angstig op mijn lip omdat ik het antwoord niet weet. Ik wrijf met mijn vrije hand even over mijn gezicht.


    Your make-up is terrible

    [Kan Jeremy al die dingen horen wat Cassie net zei?]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you