• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:19 ]

    Heeft het dan geregend? :Y)
    Ik was op daguitstap naar Frankrijk, daar regende het ook even ferm, maar god, ja, niet zo erg.
    Daarnet vlaagde het hier ook wel ferm. Maar ik denk niet dat er hier ergens overstromingen zijn. Misschien is er wel wat water in de garage en kelder, maar dat komt wel vaker voor.
    Het is echt wel nog héééééééél vochtig D:
    Ik ging zo naar de kelder en de klink was gewoon nat. Ook de vloer was vochtig (echt van de vochtigheid, het had niet binnengeregend)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Het heeft hier wel de hele dag geregend, maar het was gelukkig nog niet zó erg. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wow. o.o Ik woon in het oosten van Nederland en hier was het een stuk minder erg, heb er eigenlijk nauwelijks last van gehad. =]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Negligible schreef:
    Sorry, maar ik geloof dit niet. Als het regent, regent het echt niet meteen binnen door ramen. En niet alles staat in zo'n 5 minuten blank. Maar dat ben ik dan weer.
    Hier heeft het ietwat geregend, niet om te zeggen veel.


    Maar het regende hier ook écht niet een beetje. Het was echt enorm veel in een hele korte tijd, gewoon echt heel veel.

    Heerlijk zulk weer terwijl je lekker in bed ligt :3


    -

    Hier in Zuid-Holland heeft het ook hard geregend , maar niet heel erg dat alles onderloopt. -Nu ruikt mijn naar de regen. Echt een frisse geur :3-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Negligible schreef:
    Sorry, maar ik geloof dit niet. Als het regent, regent het echt niet meteen binnen door ramen. En niet alles staat in zo'n 5 minuten blank. Maar dat ben ik dan weer.
    Hier heeft het ietwat geregend, niet om te zeggen veel.

    Dat is heel goed mogelijk hoor (cat) Als ze oude riolen hebben en als er dan in hele korte tijd heel regen valt kunnen die dat niet aan en overstromen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hier regent het nauwelijks en aan het eind van de middag was het 21 graden met blauwe lucht (cat)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat is heel goed mogelijk hoor (cat) Als ze oude riolen hebben en als er dan in hele korte tijd heel regen valt kunnen die dat niet aan en overstromen.


    Ja, oke, riolen. Maar ik heb nog nooit geweten, zelfs als het super hard regent, dat het overstroomt doordat het door de ramen naar binnen komt. Ik spreek dus uit eigen ervaring


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right