• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:19 ]

    huh
    waar woon jij dan wel niet haha
    bij mij alleen in de ochtend maar toen sliep ik
    was wel om half 9 even wakker maar daarna heb ik doorgeslapen tot 10 uur


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    net nu ik dit gelezen heb begint het bij ons ook te regenen :x
    Oh shit ):


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Valt mee.

    @Mandje Vorstenbosch, in Noord-Brabant

    Jup, ik kon m'n WC niet doorspelen en tijdens de bui was ons putje in keuken aan het pruttelen en nu stinkt het verschrikkelijk...
    En de straat ligt/lag onder...


    Deep inside, I've never felt alive

    ik zat rond die tijd op de fiets


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik woon in Veghel, hier regende het ook hard. Maar er is niks overstroomt. Thank GOD!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Alleen vanmorgen wat regen, verder niets. Ohja, volgens mij regende het net ook zacht.
    Maar dat is wel héél extreem zeg, zulke dingen gebeuren hier echt nooit. Behalve met het putje dat buiten ligt, waardoor er soms water bij ons in de keukenkastjes omhoog komt. En één keer kwam er op een vreemde manier water door mijn muur heen bij het raam, één magische keer.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 21:13 ]


    Your make-up is terrible

    Bij ons gaat het nu beginnen, geloof ik (:


    Take risks and conquer your fears.

    Zo zag onze hele achtertuin er daarstraks uit, nog lang niet zo erg als bij jou...


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    @Sofie -moeilijke username-

    Ja, het stonk hier ook echt verschrikkelijk!

    Sorry, maar ik geloof dit niet. Als het regent, regent het echt niet meteen binnen door ramen. En niet alles staat in zo'n 5 minuten blank. Maar dat ben ik dan weer.
    Hier heeft het ietwat geregend, niet om te zeggen veel.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oh my lorddd, zo erg is het hier gelukkig niet. Vorig jaar wel een keer bijna.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Het regende even hard, maar er is niks gebeurt. Hooray for Eindhoven.

    Godallemachtig, het is hier nu heel erg donker!
    Donkergrijze wolken, de hel is hier nu ook losgebarsten denk ik.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.