• Hier ben ik weer en deze keer niet met K.
    Dus, Vandaag was het dus een grijze maar hele warme dag dus besloot ik om van die dunne regenjassen aan te doen van die jassen waarvan je achteraf een tasje van kan maken
    Doodgewoon trok ik hem aan en een aantal meiden lachten erover.
    Negeren en lachen is het beste wat je kan doen.
    Toen begon een toch wel hele goeie vrienden ermee te lachen,
    Telkens zei ik dat ze ermee moet stoppen want ik vind het niet leuk.
    Ze zei ook tegen een vriendin dat het op een vuilzak lijkt. ter info, ik was er bij
    Toen vond ik het diep in mijn hart zo vervelend maarja tenslotte moet ik me niet aanstellen.
    Op de terugweg naar huis liepen ik, zij en 2 andere meisjes samen.
    Je raad het al, ze begon over mijn jas.
    Ik kon mij gewoon niet in bedwang houden en ja, ik zei er wat van.
    Ik : Eerlijk, vind je jezelf nu grappig ?! Ik vind het echt niet meer leuk dat je daar telkens mee lacht.
    Zij: Ja ik vind mezelf grappig
    Ik: Maar het is niet grappig, Kijk je mag lachen om wat je wilt, als je maar niet om mij lacht.
    Meteen liep ze weg.
    Persoonlijk vind ik mijn reactie wel normaal aangezien ik dit jaar een stootje zelfvertrouwen kreeg en vorig jaar zou ik dit niet zeggen.
    Ja oké, ik heb een eigen stijl, ik volg de laatste mode niet maar daarom is mijn stijl lelijk.

    Julah schreef:
    Je stelt je dus absoluut niet aan, zo zou ik ook gegereageerd hebben. Alleen ik durf zo'n regending nog niet een aan te doen, ihihi. Maar goed gedaan!


    The universal language of art.

    Goed gegaan dat je er tegenin ging!
    Ik had laatst laarzen, die waren best wel apart, maar dat draag ik wel vaker. Begon iedereen ook te lachen.
    En toen zei iemand zo van: 'Zie die laarzen!'
    Toen nam mijn beste vriend het voor mij op en zei: 'Zie jou hoofd!'
    Dat vond ik wel grappig haha qq.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Quiescent schreef:
    Dat slaat ook echt helemaal nergens op. Ik had echt precies hetzelfde gedaan.


    26 - 02 - '16

    Goed gedaan!


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    PUKKELxDING schreef:
    Mensen die lachen om andermans kleding... daar lach ik nou om weetje.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Met pokke weer gaat praktisch toch voor modieus?
    En je reactie vind ik doodnormaal hoor, kijk, dat ze
    er even grappen over maken. Oké. Wat ben je voor vrienden
    als dat niet een keertje kan? Maar als je aangeeft dat je
    het niet leuk vindt en ze blijven maar doorgaan ;l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Je stelt je absoluut niet aan, als hun jou zitten uit te lachen waar jij bij staat mag je daar gerust iets van zeggen. En als ik jou was geweest had ik ze zelfs een schop onder hun achterste gegeven. So, YOU ROCK GIRL!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Embraced schreef:
    Goed gegaan dat je er tegenin ging!
    Ik had laatst laarzen, die waren best wel apart, maar dat draag ik wel vaker. Begon iedereen ook te lachen.
    En toen zei iemand zo van: 'Zie die laarzen!'
    Toen nam mijn beste vriend het voor mij op en zei: 'Zie jou hoofd!'
    Dat vond ik wel grappig haha qq.

    Geniaal, die ga ik ook gebruiken ^^
    Ik vind trouwens dat je goed hebt gereageerd, en ik vind ook dat ze het maar gewoon moeten begrijpen dat jij het niet leuk vind dat er om je gelachen word, dat zouden zij ook niet leuk vinden toch?


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Je hebt hen goed op hun plaats gezet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ik vind dat je goed heb gereageerd, bitches die daar om gaan lachen.
    heb er juist echt respect voor als mensen hun eigen stijl hebben!

    Ik vind dat je niet overdreven hebt gereageerd. Als jij aangeeft dat ze er mee moet stoppen moet zij dat gewoon doen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Sorry maar dat noem ik geen vriendin... En je reactie is hartstikke normaal. :3


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Je stelt je helemaal niet aan, je reactie is volkomen normaal. Hun stellen zich gewoon aan, dat ze gaan lachen enzo.

    Hybrid schreef:
    Sorry maar dat noem ik geen vriendin... En je reactie is hartstikke normaal. :3


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nu voel ik me heel slecht omdat ik wel eens lach om wat mensen dragen..
    Maar als ik jou was, had ik hetzelfde gedaan. Ik zou me niet zomaar laten uitlachen door een vriendin. (cat)


    Me so good.