• Geschiedenis van The Strange House.
    In 1875 werd dit huis gebouwd. Andrew Lino had geld genoeg om het huis zelf te laten bouwen. Hij trok in met zijn vrouw Diana Lino, en zijn vier kinderen. Drie zoons, en een dochter. Het leek een droom huis, maar al gauw werd dat ruw verstoord door Lisabeth Lino; de dochter. Ze werd gek, sloeg met deuren, en bezat over krachten die niemand kon bevatten. Echter kwam het zover, dat haar ouders haar vast moesten binden op een bed in de kelder. Die nacht moordde Lisabeth het hele gezin uit, en liet een brief achter met: `Ik had geen keus.´
    Daarna pakte zij een mes, en sneed haar eigen halsslagader door. Het bloed smeerde zij op de muren voordat zij stierf.
    Waarom draaide Lisabeth door? Niemand wist het. Er waren zelfs geen sporen te vinden die erop wezen dat Lisabeth de moordenares was. Hoe kon dit?
    [Het huis is op een begraafplaats gebouwd, maar niemand weet dit. Lisabeth was bezeten door vijf demonen.]

    Het verhaal, jaren later.
    Tien volwassen mensen besluiten jaren later om drie weken op vakantie te gaan naar het huis. Sommige komen daar voor de rust, andere voor hun relatie, en andere voor de lol. Maar wat zij niet weten, is dat de nachtmerrie in het huis nog steeds niet is opgehouden. Het wordt erger en erger.... Zij weten niet wat er speelt in het huis. De mensen die op vakantie gaan, kennen elkaar nog niet.

    Beschikbare Rollen:
    -Vijf mannen, en vijf vrouwen tussen de 18 t/m 25.

    Mannen:
    - Thomas Mcrelsh by PsychoKid
    - Bruno Raffael Rossini by Password
    - Liam Mellow by SUMMERx
    - Owen Richard Allison by Burlington
    - Gereserveerd door TheRumIsGone

    Vrouwen:
    - Luna Forbes by Gabumon
    - Elisa Stevens by PsychoKid
    - Emily 'Lily' Catherine Adams by Aragog
    - Louisanne Amine Cruz by Password
    - Aimee Danielle Rhodes By xHeavenlyx

    Regels:
    - Niet elkaar vermoorden tenzij afgesproken.
    - 16+ Toegestaan (Seks teksten, drugs, alcohol etc.)
    - Minimaal drie regels als je een RPG tekst neer plaatst.

    Veel RPG plezier!
    liefs, Psychokid.

    [Dankje. ;D]

    Bruno Raffael Rossini.

    "Ja.. Lol," Zegt ze zachtjes en kijkt weg.
    Ik zou bijna het idee krijgen dat ze gek wordt, omdat ik haar continu aanstaar. "Sorry," Mompel ik en wendt mijn blik af.
    "Hoe oud ben je?" Vraag ik dan maar om het gesprek op gang te houden. Ik kan er niet tegen als een gesprek doodloopt. Dat trek me altijd persoonlijk aan.

    Thomas Mcrelsh
    Langzaam liep ik de trap treden naar beneden. Het kraakte behoorlijk en ik wilde niet vallen. Dan was ik degene die hulp nodig had in plaats van Elisa. Ze had mij geroepen vanaf beneden en daar stond ze dus ook. Geïrriteerd probeerde ze een stap te zetten op de treden maar het lukte haar niet. `Wacht even schat. Ik help je wel. Je weet dat het alleen niet lukt,´ zuchtte ik.
    `Ik moet het alleen kunnen. Wat nou als jij even weg bent?´ vroeg ze nors. Ik negeerde haar vraag en samen liepen we naar de zolder. Daar hadden wij onze spullen gestald. Elisa plofte neer op bed en sloot haar ogen. Ik kwam naast haar liggen en streelde haar lichaam voorzichtig. Ze glimlachte, en liet het toe. Nu nog wel. Ik had gelezen dat als ze 8 maanden zwanger zou zijn, ze minder zin in seks zou hebben. Als ze me dat aan deed, dan.. dan.. Ach, zij kon er ook niets aan doen. Voor ik het besefte, zat zij al op me, en begon mij uit te kleden. De deur stond open maar dat boeide mij even niet. We waren naakt. Door al het strelen en kussen was ik al geil geworden. Voorzichtig stopte ze mijn lul in haar vagina en begon langzaam op en neer te rijden. Ze kreunde zachtjes en sloot haar ogen. Ik kreunde zacht met haar mee. - geen vrouwelijke kreun natuurlijk.- Plotseling schrok ze en ging direct van me af. `Thomas,´ hijgde ze, en wees naar het kastje tegenover ons. Het stond plotseling open terwijl ik zeker wist dat ik het niet had gedaan. `Rustig,´ mompelde ik en stond op met nog een half stijve lul. Ik ging kijken wat erin zat..

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 18:14 ]

    Luna Forbes

    Ik glimlachte eventjes naar hem toen hij zijn blij afwendde. Stuk beter. 'Hoe oud ben je?' vroeg hij. Blijkbaar hield hij niet echt zo veel van stilte. Bijna wou ik mijn schouders op halen, maar dat lijkt dan zo dom. Alsof ik mijn eigen leeftijd niet kon onthouden. Onbewust moest ik eventjes lachen. 'Ik ben twintig,' zei ik met een glimlachje. 'En jij dan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Wie wilt er iets doen met Emily?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik zou zeggen ik... Maar mijn poppetje is al in gesprek met Bruno ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik heb Louisanne voor je, maar je mag ook naar Luna en Bruno gaan. ;D]

    Doe maar naar Louisanne, want ik kan straks even niet reageren met Luna want ik ben zo op verjaardag xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bruno Raffael Rossini.

    "Ik ben twintig," Antwoord ze.
    Ik twijfel, maar kijk dan terug. Er staat een klein glimlachje op haar gezicht.
    "En jij?" Vraagt ze dan.
    "Drieëntwintig," Zeg ik met een glimlach en kijk weer weg. Volgens mij vindt ze dat veel prettiger..
    Plotseling klinkt er muziek door de boxen van de stereo. De lampjes van het stereosysteem geven licht.
    Ik trek één wenkbrauw op en kijk er verbaasd aan. "Huh?" Mompel ik zacht.

    Gabumon schreef:
    Doe maar naar Louisanne, want ik kan straks even niet reageren met Luna want ik ben zo op verjaardag xd]


    [Oké, veel plezier op die verjaardag. ;D]

    [Dank je ;d. Ik reageer nog wel tot ik weg moet.]

    Luna Forbes

    Ik glimlachte toen hij weer wegkeek. Had hij het door dat ik het niet prettig vond? Ik glimlachte weer, om mensen die wegkijken kon ik alleen maar positief denken. Tenzij ik gewoon zeker wist dat het negatief was. Ik schrok op toen ik muziek hoorde. Ik draaide mijzelf om en keek naar de Stereo. 'Huh?' hoorde ik hem zachtjes mompelen. Ik keek eventjes naar Bruno. 'Zeg alsjeblieft dat jij dat deed,' zei ik en ik keek weer naar de stereo. Nogal onwaarschijnlijk dat hij het deed, maar toch.


    [Ok, ben/moet weg]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 13:42 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Elisa Stevens
    Terwijl Thomas in de kast keek, deed ik mijn kleding weer aan en wachtte gespannen af. Wat er zojuist gebeurde kon haast niet waar zijn. Ik geloofde mijn ogen gewoon niet en het bleek zelfs dat ik het mij niet had verbeeld. `Kom eens,´ zei Thomas terwijl hij door een boek bladerde dat naar mijn inschatting heel veel bladzijdes bevatte. Ik knikte en kwam bij hem staan. Hij legde het boek op tafel en bladerde het hele boek door. Er stonden foto's in die met een oude camera waren gemaakt. Er stonden foto's in van het huis en aantekeningen. `Misschien mogen wij hier helemaal niet in kijken,´ siste ik tegen hem terwijl ik zelf heel benieuwd was en moeite had om dat in de hand te houden. `Best,´ zuchtte Thomas en klapte het boek dicht.

    Bruno Raffael Rossini.

    "Zeg alsjeblieft dat jij dat deed," Zegt ze.
    Ik schud mijn hoofd en kijk haar dan aan. "Dat was ik echt niet.." Mompel ik dan en sta op.
    Voorzichtig buig ik me voor het kastje waar de stereo inzit, open het en druk de stereo uit. Direct springt deze weer aan, waardoor ik achteruit deins.
    Ik ben niet snel bang, maar dit is toch wel heel merkwaardig.. Ik ga weer op de bank zitten en kijk naar Luna.

    Luna Forbes

    Ik keek toe hoe Bruno naar de stereo liep en hem weer uit deed. Even later ging hij weer aan. Ik zou denken dat Bruno het nu wel deed, maar hij sprong achteruit waarna ik hem vragend aan keek toen hij ging zitten. 'Misschien kortsluiting? of keuren?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Wie zitten er allemaal in de huiskamer?]

    PsychoKid schreef:
    [Wie zitten er allemaal in de huiskamer?]


    [Volgens mij alleen Luna en Bruno.]