• Ja ik ben iemand die bekend staat om d'r gebrek aan schaamtegevoel. Van door de gangen schreeuwen tot in m'n pyama naar school, I don't care. Why not? Ik weet wie ik ben en mijn vrienden weten dat, wat de rest denkt maakt me niets uit. Ik heb hun en hun houden van me om wie ik ben, ik hoef me niet anders of beleefder voor te doen voor hun. Dus ik heb voor mijn gevoel niets te verliezen.

    Maargoed, ik voel me soms zeer alleen in het 'geen schaamtegevoel', wie van jullie deelt dit met me? Of waarom hebben jullie juist wèl een groot schaamtegevoel. (Ik ge ook vaak een bluf aan, maar blijf wel redelijk, ik ga geen domme dingen doen omdat iemand me uitdaagd, dat ik nauwelijks schaamtegevoel heb wil niet zeggen dat ik me niet bewust ben van gevolgen die bepaalde dingen met zich meedragen. Ik interresseer me gewoon niet in andermans mening :Y))


    Let it come and let it be

    Flemish schreef:
    Pyjama? o.o

    Ik heb wel een groot schaamtegevoel... Waarom? Ik weet het niet? Meestal trek ik me de dingen veel te persoonlijk aan. Ik maak ook niet graag fouten. Ik schaam me altijd voor mijn fouten. Ik ga liefst gewoon op in de grote groep, de stroom..


    Dit, maar daar in tegen ga ik niet graag met de stroom mee. Ik wil niet opvallen maar ik heb wel af en toe de behoefte me uniek te voelen tussen alle andere.
    Naja, lekker tegenstrijdig.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Flemish schreef:
    Pyjama? o.o

    Ik heb wel een groot schaamtegevoel... Waarom? Ik weet het niet? Meestal trek ik me de dingen veel te persoonlijk aan. Ik maak ook niet graag fouten. Ik schaam me altijd voor mijn fouten. Ik ga liefst gewoon op in de grote groep, de stroom...


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean