• Ik zit zo 4 lessen lang in een lokaal waar maar 1 stopcontact zit. Ik heb dat stopcontact echt heel hard nodig, anders valt mijn laptop na 3 à 5 minuten uit.
    Raad nou eens wie van de 30 à 35 studenten dat stopcontact heeft weten te bemachtigen? Moi. Nu verveel ik me de eerste paar uur niet meer *O*

    Iemand anders ook zoveel geluk vandaag?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hahaha mijn buiten sportdag gaat niet door vanwege alle regen dus ik hoef pas om 12 uur op school te zijn!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mijn 7e uur valt uit dus ben ik rond 2 uur uit =D en ik hoef pas over 10 minuten richting school =D


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb maar twee uurtjes les en vertrek vannacht naar Parijs! :'D


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    yeahh
    ik doe aan zelfstudie
    zooo
    ik ga niet naar school
    noem je dat gelukxD?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik heb vandaag 2 of 3 uur les van de creep die aldoor met je mee kijkt en nogal nieuwsgierig is naar je weekend en vakantie?

    Ow wacht.. Geluk ehm..
    Ik heb een andere onderwerp gevonden voor mijn hand-out over aandoeningen?
    + mijn koppijn is weg.
    Hmm, en dat van mijn pa kan er ook nog wel bij (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben vandaag de hele dag vrij. 6 uur uitval. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    MEGADUDE schreef:
    Ik ben vandaag de hele dag vrij. 6 uur uitval. (cat)

    Dat wil ik ook wel (cat) Maar ach ik was maandag vrij en ben vrijdag ook vrij *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat wil ik ook wel (cat) Maar ach ik was maandag vrij en ben vrijdag ook vrij *O*

    Maaandag had ik 2 uur school en 3 tussenuren. Morgen om 12 uur beginnen. ;a hahahaha. dat zijn de voordelen aan de examens die er aankomen. x]


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    MEGADUDE schreef:
    (...)
    Maaandag had ik 2 uur school en 3 tussenuren. Morgen om 12 uur beginnen. ;a hahahaha. dat zijn de voordelen aan de examens die er aankomen. x]

    Dat heb ik niet, ik heb gewoon normaal school. Maar de tijd dat ik op school zit daalt gelukkig wel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MEGADUDE schreef:
    (...)
    Maaandag had ik 2 uur school en 3 tussenuren. Morgen om 12 uur beginnen. ;a hahahaha. dat zijn de voordelen aan de examens die er aankomen. x]


    Vanwege de examens ben ik al sinds 13 april vrij, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Forbes schreef:
    (...)

    Vanwege de examens ben ik al sinds 13 april vrij, lol.

    Chiiiiiill,


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Forbes schreef:
    (...)

    Vanwege de examens ben ik al sinds 13 april vrij, lol.

    Dat heb ik nooit gehad (cat) Lucky!

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 10:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja! Ik moest een belangrijke, moeilijke toets inhalen, waar ik persé een voldoende voor moet halen.
    Maar die leraar valt heel de dag uit. Dus nu hoef ik hem niet te doen vandaag en kan ik nog even leren. :]


    Tell me about it, stud.

    Ik ben vrij!
    Totdat de examens beginnen..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben nu al klaar met mijn opdracht, waar ik nog tot kwart voor 1 de tijd voor heb. Dus ik kan nu Q onveilig komen maken! c:


    I'll lick the poison from right off your kiss