• Ik zit zo 4 lessen lang in een lokaal waar maar 1 stopcontact zit. Ik heb dat stopcontact echt heel hard nodig, anders valt mijn laptop na 3 à 5 minuten uit.
    Raad nou eens wie van de 30 à 35 studenten dat stopcontact heeft weten te bemachtigen? Moi. Nu verveel ik me de eerste paar uur niet meer *O*

    Iemand anders ook zoveel geluk vandaag?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jaaaaaa, Nederlands PW gaat aankomende vrijdag niet door en mijn Latijn PW gaat niet door en mijn Literatuurtoets van Engels is twee weken uitgesteld! *O*
    Ik heb nu alleen wel net mijn ANW-toets een beetje verknald volgens mij... (no_chears)

    Maar ik heb ook nog eens superveel uitval vrijdag en ik ben morgen eerder uit! *O* Goed begin na de vakantie ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb vrij vandaag, maar ik kan er niet van genieten want ik ben ziek. :( En ik moet eigenlijk leren voor examens :(


    Life is hard and then we die

    In plaats van 10 over 2, ben ik om 12 uur uit (:

    Door de praktijk-exames op mijn school heb ik vandaag vrij(krul)


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Ik hoefde vandaag niet mee te doen met gym en ik heb morgen 3 uur uitval, dus hoef maar tot 12 uur op school te zitten(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb meneer Schaap overleefd (:
    Nou nog mevrouw Lampe overleven ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik heb de hele week veel uitval en had vandaag maar 3 van de 7 uur :)


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    ik heb studievrije week, dus ja, ik heb ook zoveel geluk


    -

    Vandaag vier uur les, morgen vier uur les, vrijdag vier uur les!


    Food.

    Niet echt. Ik ben ziek en voel me nog slechter dan gister (cat)


    -

    ik heb een facultatief week dus ik hoef alleen naar de lessen waarvoor ik uitleg nodig heb ^^


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul