• De meisjes kregen vandaag tijdens Biologie allemaal een proefverpakking maandverband.
    En dan zijn er altijd van die meisjes die beginnen te giechelen en stom beginnen te doen. Vreemd genoeg is dat bij mij in de klas niet het "tutje". Die zei: 'Ja, die kan ik goed gebruiken.' Dus gaven die aanstellerige meisjes de proefverpakking aan de jongens in mijn klas.
    Die scheurde die dingen natuurlijk open en plakte die op hun broek, tas, kruis, voorhoofd, bij iemand op het kluisje en bij school op een raam...

    En ja, het zag er best grappig uit.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 21:06 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bij ons op school, lol. Iemand had er één in mijn tas gevonden en hun keken er echt naar van: "Wtf is dit?" En ze dachten dat hij al gebruikt was en zeiden zo van. "Hoe stop je dat ding in je kut en waarom zit er een plak kant op?! Is het al gebruikt?" Hahahaha, echt, zo grappig. En toen gingen ze het om iemands kluisje plakken met het telefoonnummer van iemand erop, (: Mooie tijden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Peyrac schreef:
    Ah, mij lijkt het best grappig om te zien :W


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Puroisen schreef:
    Tja, jongens blijven jongens.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb éen keer voorlichting gehad en dat was in de brugklas. De hele klas, including moi, lag dubbel. En ik was een van de enigen die een condoom durfde aan te raken. (cat) goeie ouwe tijd.
    Anyways, waarom zouden jongens moeten weten hoe je dat moet gebruiken? Ze hebben het voor zover ik weet niet nodig [: lucky bastards


    Me so good.

    Peyrac schreef:
    Ah, mij lijkt het best grappig om te zien :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Doet me denken aan de dag dat ik tweedeklassers of waren het nou derdeklassers elkaar achterna zaten met een tampon of met een condoom want die waren uit gedeeld bij biologie. Ze renden dus gillend achter elkaar aan


    Physics is awesome

    Puroisen schreef:
    Tja, jongens blijven jongens.


    Bad decisions make good stories.

    Forbes schreef:
    Bij ons op school, lol. Iemand had er één in mijn tas gevonden en hun keken er echt naar van: "Wtf is dit?" En ze dachten dat hij al gebruikt was en zeiden zo van. "Hoe stop je dat ding in je kut en waarom zit er een plak kant op?! Is het al gebruikt?" Hahahaha, echt, zo grappig. En toen gingen ze het om iemands kluisje plakken met het telefoonnummer van iemand erop, (: Mooie tijden.


    Zijn je klasgenoten retarded? (cat)
    Ik ben geen expert, maar ik weet het verschil tussen maandverband en tampons en min of meer hoe ze werken XD


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik hoop dat die meisjes dezelfde dag nog hun sleur kregen en zonder maandverband zaten -evil face-

    Maarhey ik heb ook eens condoom gekregen in het 5de middelbaar en toen ik de karton reclame verpakking ervan deed, sneed ik er per ongeluk mee in mijn vinger.
    Tot zover mijn ervaringen met condooms.

    Ja? Wij kregen condooms mee, dat word al helemaal een chaos. Moet je dus niet doen bij tweedeklassers. Die jongens gingen er dan eentje uitrollen en in de kluisjeskelder neerleggen, dat het dus een gebruikte voor moet stellen x] Best wel droog.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dat lijkt mij echt grappig om te zien xD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Akarin schreef:
    Waarom zouden we moeten weten hoe we maandverband moeten gebruiken als we het niet nodig hebben? :')


    Exactly.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Stel idioten. Hoe kun je nou niet weten wat het is en hoe je het gebruikt? Zelfs ik weet dat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Meh, mijn vriend is daar niet zo over. Hij zou als het door vreemde omstandigheden nodig zou zijn (2 gebroken handen of zoiets :'D) ook gewoon helpen en weten hoe het werkt. Hij maakt wel eens grapjes, net als mijn/zijn/onze vrienden, maar over het algemeen zijn ze er heel normaal over. Ze weten ook dat ik heel gevoelig ben als ik ongesteld ben en ze soms echt op moeten passen. (cat)


    Til hug og blod.