• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

    The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

    13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar


    The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

    The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson
    - Liam Mellow

    Leraren:
    Directeur: Arren James Brown
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth
    - Morty ''Mort'' Rhodes
    - Damon Tyler Hides

    Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 19:30 ]


    El Diablo.

    [Ik moet gaan, miss kom ik op DS straks ofzo.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AlienPrinces schreef:
    [Ghehe hehehe... Ik weet het niet, ik doe al aan té veel RPG mee snappie, en straks verwaarloos ik Sam of dat nieuwe pesoontje... :S]

    Precies dit! haha, elke keer komt er weer een leuke RPG bij, en dan denk ik 'Dit is écht de laatste!' maar néééé hoor..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    AlienPrinces schreef:
    Samuel

    "We kunnen ons afspraakje vervroegen." Zeg ik met een klein glimlachje.
    Ik zie hoe ze een lok om haar vinger draait, het maakt haar lief, al moet je niet bij haar op het pad komen, vooral niet als je een Lion bent.
    Ik lachte even om mijn gedachte.


    Chayenne

    'Kunnen we doen' zeg ik grijnzend, en laat mijn lokken los.
    Ik tik met mijn voet op de grond en kijk rond.

    [Sorreh, was even hoofdstukje schrijven!]


    El Diablo.

    Samuel

    "Kom." Ik pak haar hand en neem haar mee naar buiten, richting het meer.
    Daar aangekomen laat ik me op het gras ploffen en klop uitnodigend naast me.
    "Kijk hoe mooi de maan is." Zeg ik en wijs ernaar, hij is echt mooi vol.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elise
    Ik zuchtte gefrustreerd toen ik kinderen over de gang hoorde lachen. ''Hoe lang werk je hier al, Morty?'' vroeg ik hem. ''Eh, Mort.'' verbeterde ik mezelf, en glimlachte even.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 22:46 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mort Rhodes

    'Een jaar, mijn tweede is dit.' lachte ik.
    'En nu?' vroeg ik lachend. Ik leunde nog steeds tegen de deurpost aan. De andere deur ging open. Het bleek een eerstejaars te zijn die verdwaald was. Lachend stuurde ik de bange, schamende en bijna huilende jongetje naar buiten. Ik kwam weer terug.
    {aangepast}

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 22:42 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elise
    Met een grijns op mijn gezicht keek ik naar de eerstejaars, die trillend op zijn beentjes stond. Heerlijk dit. Mort stuurde hem weg, en kwam weer terug.
    ''En nu?'' lachte hij, en ik haalde grinnikend mijn schouders op. ''Veel kan ik niet doen, nu.'' mompelde ik, en had nogsteeds een lichte grijns op mijn gezicht.
    ''Eh- Vertel me eens een van je verhalen?'' vroeg ik hem, met een brutale ondertoon. Ik grinnikte zachtjes, en keek hem afwachtend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mort

    'Wat voor verhaal wil je horen? Horror? Spanning? Liefde? Humor? Actie?' somde ik geheimzinnig op.


    {'srry 1000x maar ik moet nu eigenlijk gaan anders te weinig slaap voor mijn wiskutje repetitie...}


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elise
    Ik grijnsde lichtjes. ''Waar ben je het beste in?'' vroeg ik hem. Ik vroeg me af hoeveel fantasie hij had, volgens mij vertelde dat heel wat over de persoon zelf.
    Ik keek hem nieuwsgierig aan. Hij was wel zo'n typetje. Een vreemd persoon, maar toch heel aardig en zorgzaam.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Chayenne

    Ik knik, en laat me naast hem vallen.
    Ik kijk naar de maan, en daarna over het meer.
    Inderdaad prachtig.


    El Diablo.

    [Sorry! was vanmiddag op Kermis, toen ik thuis kwam wilde mijn moeder mijn haar verven, zodat er zwarte strepen in kwamen, maar dat is mislukt, nu kan ik wel op de computer. Maar mijn moeder gaat nieuw verf kopen en dan word het helemaal zwart :D]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Samuel

    "De maan mag dan wel mooi zijn, maar jij bent mooier." Zeg ik en kijk ChayChay aan.
    True! ze is echt mooi, vooral met het licht van de maan, het straalt iets magisch uit. [oké ze is dan wel magisch maar je snapt me xd.]
    Ik ga iets dichter zitten. Het is warm buiten, lekker toch.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maegan Fox
    Ik kon het niet laten te lachen toen hij eerst een kusje op mijn voorhoofd drukte, maar toen plagend een kusje op mijn neus drukte. “Slaap lekker.” Uitdagend en met een enigszins mysterieuze blik keek ik hem aan, maar ik moest wel wat naar boven kijken, aangezien mijn hoofd nog op zijn schouder lag. “Je weet heus wel wat ik bedoel, Jay,” Grinnikte ik, en daarmee doelde ik natuurlijk een mond kusje, maar op zich kon ik hiermee leven. Toen deed ik mijn ogen dicht en haalde eerst diep adem, voordat ik me rustiger voelde worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chayenne

    Ik lach kort, en kijk Sam even aan.
    'Ofcourse' grijns ik, ik kijk weer over het meer en denk na.

    [Heb zin om een leraar te maken XD ]


    El Diablo.

    [Kan ik ergens inspringen?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.