Weten jou vrienden van Quizlet? Waarom wel en waarom niet? En hebben ze al eens iets gelezen van je? En hoe reageerde ze? c:
-
6 mei 2012 - 22:367 mei 2012 - 10:07
Cloelia schreef:
Ja, ze vinden het leuk voor me maar het boeit ze verder niet zoveel.“If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James
7 mei 2012 - 11:14Leela schreef:
Oh, mijn vriendje weet het wel. Maar die wil zelf geen account aanmaken omdat 99% hier vrouw is. Hij kent wel mensen van deze site en is ook bevriend met ze via mij.
En wat als je zegt dat die 1% man het wel leuk vind?How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.
7 mei 2012 - 11:20Nee, dan gaan ze me stalken en daar heb ik geen zin in. Ik heb verder wel vrienden die hierop zitten maar die ken ik via deze site. (:
[ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 11:25 ]
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
7 mei 2012 - 11:23Mijn ex was de enige die ik het had verteld haha.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind
7 mei 2012 - 11:24Ja, vrienden van me weten het wel. Mijn ex ook. Anderen niet.
Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales
8 mei 2012 - 22:40Mijn ene vriendin had hier ook een profiel aangemaakt, maar nu zit ze altijd op fanfiction. De anderen kan het niet veel schelen.
Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.
8 mei 2012 - 23:00de 3 vrienden waar ik het meeste mee omga weten het, zitten hier zelfs ook op...mijn vriendje weet het ook en vind het niet...perfect toch?
Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.
8 mei 2012 - 23:10Ja, drie van mijn vriendinnen weten het ja. Een heeft er zelf ook op gezeten, de andere twee hebben quizlet vooral leren kennen en de naam horen vallen toen mijn andere, toenmalige vriendin, ook op quizlet zat.
Verder heb ik het soms nog wel eens over quizlet, maar dan vooral over topics of iets dergelijks.
Op school heb ik tijdens een presentatie verteld dat ik van lezen hou, en heb dus ook over quizlet verteld, maar daar zijn ze verder niet echt op ingegaan. Hoewel ik met een van mijn klasgenoten soms naar een van de nagelstory's kijk van hier (:Inspiration can hit you any time
8 mei 2012 - 23:129 mei 2012 - 8:46Gerrie schreef:
Nee, alhoewel ik wel eens heb gezegd dat dit een leuke site is waarop ik zit maar ze zijn er nooit verder op ingegaan. Omdat ik hier mezelf kan zijn. Nee."A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife
9 mei 2012 - 17:27Ik heb diverse mensen overgehaald om hier een acount aan te maken, maar die zijn niet echt actief.
Ze weten het wel en vinden het wel leuk voor mijL.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one
9 mei 2012 - 17:28Nee, ze weten niet wat ik allemaal op internet uitspook op m'n twitter na.
Full of envy behind that anonymous mask
9 mei 2012 - 17:309 mei 2012 - 17:30Mijn vrienden weten wel half dat ik hier mod ben, maar het interesseert ze niet zo veel volgens mij.
I am an idiot, I move.
9 mei 2012 - 17:40Alleen de vrienden die er zelf ook op zitten.
Felix