• Hallo allemaal,
    Ik ben veertien en heb al bijna een jaar een leeg gevoel dat aan me knaagt. Ik weet niet waar het vandaan komt, maar het zorgt dat ik me heel verdrietig voel en soms moet ik zelfs zomaar huilen. Ik wil niet praten met een psycholoog ofzo, ik vroeg me gewoon af of er meer zijn die dit hebben? Soms lijkt alles gewoon zo zinloos en ik moet steeds vaker denken aan de dood, zomaar, zonder reden. Iemand die dit herkent?


    dream on

    Het ligt 'm aan de puberteit, heel veel pubers hebben dat gehad, gelukkig gaat het ook vanzelf weer over. Probeer, zoals al gezegd is, er niet te veel op te focussen of er een issue van de maken, maar probeer gewoon te genieten van wat allemaal wel leuk is. (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat heet puberteit :')


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Welkom in de puberteit :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat is gewoon de puberteit.

    Je zit in de fase dat alles goed gaat maar van binnen voelt het heel anders.
    (Dat is een of ander raar boogje met levenslijn ;p)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat noemen ze nou je hormonen. [: Gaat weer over.


    comfort in c h a o s

    Het is een lastige fase, waar ik nu ook nog in zit, het gaat wel weer over het duurt alleen best wel lang.


    26 - 02 - '16