• Hallo allemaal,
    Ik ben veertien en heb al bijna een jaar een leeg gevoel dat aan me knaagt. Ik weet niet waar het vandaan komt, maar het zorgt dat ik me heel verdrietig voel en soms moet ik zelfs zomaar huilen. Ik wil niet praten met een psycholoog ofzo, ik vroeg me gewoon af of er meer zijn die dit hebben? Soms lijkt alles gewoon zo zinloos en ik moet steeds vaker denken aan de dood, zomaar, zonder reden. Iemand die dit herkent?


    dream on

    't Is waarschijnlijk gewoon even een fase waar je doorheen moet. Maak je geen zorgen, gewoon niet teveel aan denken en gewoon lol proberen te maken, werkt altijd :3.


    i put the fun in funeral

    Nee, maar het is heel normaal hoor. Je bent, net zoals veel mensen hier, in de puberteit en dan komt er veel bij kijken. Hormoonsverandering, stemmingswisselingen en dit soort dingen.
    Ik had ongeveer hetzelfde toen ik veertien was, maar ik voelde me misschien net iets minder leeg, als ik het zo lees.
    Je kunt er niet veel aan doen denk ik, behalve lol maken met je vriendinnen, het van je afschrijven, enz...
    Sterkte!


    Deep inside, I've never felt alive

    puberteit ??

    Had ik ook.
    Heb ik nu soms ook, maar dat is al verbeterd. Van jou zal dat ook wel verbeteren. (;


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Bedankt, zoiets dacht ik al. Stomme puberteit :S


    dream on

    Heb ik ook gehad, best lang zelfs. Maar nu ben ik ervan af, maar toen voelde ik me echt slecht. Maar kop op, het komt wel goed!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dat hebben heel veel jongeren die door hun puberteit gaan, meer dan je denkt. Zelfs de personen waar je het net niet van verwacht ... Na een tijdje gaat dat gevoel wel weg, probeer er in de tussentijd niet teveel aan te denken en te genieten van je tiener zijn !

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 22:10 ]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    BKopenwater schreef:
    Heb ik ook gehad, best lang zelfs. Maar nu ben ik ervan af, maar toen voelde ik me echt slecht. Maar kop op, het komt wel goed!

    Pubertyyyyyyy. Komt wel goed. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Pubertyyyyyyy. Komt wel goed. :Y)


    Zelfs ik heb mijne overleefd. :Y)


    Til hug og blod.

    heb deze fase ook gehad ;) enige wat je kunt doen is huilen en of je wilt of niet je kunt er met vrienden over praten? Er zal vast wel iets zijn wat je dwars moet zitten. Hoort bij de pubertijd dus het komt goed :)


    Life is hard, just break it with your head <3

    FloortjeO schreef:
    heb deze fase ook gehad ;) enige wat je kunt doen is huilen en of je wilt of niet je kunt er met vrienden over praten? Er zal vast wel iets zijn wat je dwars moet zitten. Hoort bij de pubertijd dus het komt goed :)

    Ik ben bang dat mijn vrienden het niet zullen begrijpen, maar misschien is dat geen slecht idee. Tja, ik heb heel lang gezocht naar een reden voor de leegte, misschien dat het komt omdat ik nooit echt een vader heb gehad? Ik moet wel steeds aan hem denken...Maar bedankt voor alle reacties, ze hebben me echt geholpen ;)


    dream on

    Je bent aan het veranderen, liefje. Je hormonen veranderen, je lichaam verandert, je manier van denken en doen. Ondertussen zit je tussen wal en het schip in, want bij kleine kinderen hoor je niet meer, maar ook nog niet echt bij de volwassenen, etcetera. Het is een vervelende en lastige periode, maar daar groei je wel uit. Het is niet meer dan normaal. :]


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    Je bent aan het veranderen, liefje. Je hormonen veranderen, je lichaam verandert, je manier van denken en doen. Ondertussen zit je tussen wal en het schip in, want bij kleine kinderen hoor je niet meer, maar ook nog niet echt bij de volwassenen, etcetera. Het is een vervelende en lastige periode, maar daar groei je wel uit. Het is niet meer dan normaal. :]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Bij jou is het waarschijnlijk puberteit (: laat het even over je heen komen en dan komt alles weer goed.
    Ik heb hetzelfde, alleen is het bij mij echt psychologisch. Dat voelt nét iets anders.


    Destroy what destroys you.