• OMG


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG min gif is gelukt

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 11:24 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG, ik zie je gif niet.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    OMG, ik vind het echt keitof dat de club mij met de clubbus laat rijden. Goh, een meid van 19 die met een groot gevaarte 130km gaat afleggen. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    BKopenwater schreef:
    (...)

    OMG bedoel je uitloggen of je account "verwijderen"


    OMG gisteren was het gewoon uitloggen. Maar als ik Q binnen een maand niet leuker vind dan ga ik mijn account op inactief zetten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG, mijn gezicht is verbrand.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wangster schreef:
    (...)

    OMG gisteren was het gewoon uitloggen. Maar als ik Q binnen een maand niet leuker vind dan ga ik mijn account op inactief zetten.

    OMG neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG

    OMG

    CarrotKing schreef:
    (...)
    OMG neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    OMG zo denk ik er ook over!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wangster schreef:
    (...)

    OMG gisteren was het gewoon uitloggen. Maar als ik Q binnen een maand niet leuker vind dan ga ik mijn account op inactief zetten.


    OMG nee, je mag niet weg van Q :(

    OMG ik ga zwemmen (cool)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    OMG ah ik vind jullie echt allemaal heel lief nu ik jullie reacties zie.
    Maar ik weet nog niet wat ik ga doen. Misschien ga ik er gewoon even tussen uit, misschien ga ik voor altijd weg of misschien blijf ik nog wel gewoon.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG blijf


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG ja maar als ik het niet meer leuk vind dan heeft dat ook geen zin meer. Hmm, ik ga er een weekje over na denken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG denk er een jaartje of 10 over na:Y)


    Mijn username is een kopje, geen plaat