• Dr. Pratchett Asylum for Insane teenagers since 1851 staat midden in de onbewoonde wereld van Engeland. Er is maar één toegangsweg en het dichtstbijzijnde bewoonde huis ligt zo'n 24 kilometer verderop. Om het oude gebouw ligt een grasveld met enkele bomen en vlak erachter een metershoog hek. Hier worden de zware gevallen heen gebracht, tieners die absoluut bij de beschaving vandaan gehouden moeten worden en waarbij geen kans op terugkeer in de beschaving is.
    Er zijn maar weinig ouders die dit voor hun kinderen kunnen betalen en het ervoor over hebben. De persoonlijke begeleiding kost een hoop geld en bezoek is niet toegestaan. Op een vreemde, regenachtige nacht om 12 uur precies, klikken alle sloten van de binnendeuren open, geen gang of kamer is ontoegangbaar voor de tieners. Alleen het vreemdste is dat elke vorm van leiding ontbreekt. Deze insane teenagers moeten het alleen zien te redden in een oud gebouw, waar de buitendeuren op slot zitten en het glas onbreekbaar is voor hun eigen veiligheid.


    De regels:
    - Ik wens dat je actief bent en regelmatig post. Ben je afwezig, meld het in het topic. Als je langer dan een week niet reageert, niets laat weten en mijn berichten negeert, valt je karakter ten prooi aan de anderen.
    - 16+ is zeker toegestaan, in alle vormen. Seks, geweld, etc.
    - Posts langer dan 2 regels.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ik, en alleen ik, mag een nieuw topic openen. Dit zodat ik ook het overzicht hou en alles snel kan aanpassen.


    Het gebouw:
    Het gebouw bestaat uit een kelder, de begane grond, een eerste en tweede verdieping en een zolder.
    De kelder en de zolder zijn een geval apart en nooit toegankelijk geweest voor de patiënten. In de kelder is de wasserette en de ruimte voor de medewerkers. Iedereen die er werkte had er een kamer en er is een keuken.
    De zolder is al sinds 1893 afgesloten, niemand heeft er sindsdien een stap meer gezet. In de lente van 1893 heeft er een gruwelijke gebeurtenis plaats gevonden, één van de patiënten sloeg door en heeft de gehele afdeling vermoord, niemand kon aan deze gestoorde ontsnappen. Het was een open afdeling met verschillende bedden en geen muren of deuren erin. Hoog in het plafond zitten grote ramen die de ruimte goed verlichten.
    De begane grond is verdeeld in twee ongelijke ruimtes. In de kleinste ruimte kom je binnen, daar vind je een receptie en de binnenkomst hal. Helemaal aan het uiteinde zie je een deur, van de bewaking. Het kleine kamertje bevat enkele telefoons en beeldschermen waarop camerabeelden weergeven worden. In de lange muur naast de balie van de receptie vind je klap deuren, die normaal goed afgesloten zijn. Daarachter bevind zich het trappenhuis en de lift in de verste linkerhoek. In de rest van de ruimte vind je verschillende banken met tafels, bedoeld voor de ouders van de kinderen en de kennismaking van het kind. De eerste en enige keer dat de ouders binnen mogen komen.
    De eerste verdieping is verdeelt in verschillende kamertjes. Sommige bedoeld voor recreatie en anderen onderzoek. Hier vind je de medicijnen en ander materiaal. De recreatieruimtes zijn beperkt. Een tv achter kogelvrij glas is waarschijnlijk het meest luxueuze eraan.
    Op de tweede verdieping vind je een lange gang. Aan de ene kant zijn de deuren roze geverfd en aan de andere kant blauw. De slaapkamers. Iedere tiener heeft zijn eigen kamer waar hij of zij normaal gesproken het grootste gedeelte van de dag door zou brengen. Er staan een bed en een kastje voor de weinige persoonlijke bezittingen die ze mogen hebben.
    In 1951 is het gebouw na zijn 100 jarige bestaan gerenoveerd met moderne en veiligere materialen en dergelijke.

    De rollen:
    Aurélie Rye Beate ~ 19 ~ Anorexia Nervosa en Manie ~ Assassin
    Jacklynn Evita Connor ~ 14 ~ Dissociatieve identiteitsstoornis (DIS) ~ Valentino
    Marella Mea Fletcher ~ 14 ~ Dwangneurose ~ Space
    Samantha 'Sam' Jeanine Billington ~ 17 ~ Conduct Disorder ~ Aragog
    Jenna Sophie Davis ~ 18 ~ kraambedpsychose Niflheim
    Hailey Robberts ~ 15 ~ ontwijkende persoonlijkheidsstoornis ~ annemellark
    June Lauren Hastings ~ 16 ~ Afhankelijke persoonlijkheidsstoornis (APS) ~ xHeavenlyx
    Celeste Mariah Debra Hullington ~ 16 ~ Alcoholisme en ADHD ~ Brutus
    Alexis Brooklyn Westlane [ Lexi ] ~ 18 ~ Separatieangst ~ IHeartMusicc
    Michelle -Mich- Anne-Marie Blakely ~ 19 ~ Parkinson, Projectie en Regressie ~ Burlington

    Nathan Justin Hale ~ 19 ~ Narcistische persoonlijkheidsstoornis ~ xHeavenlyx
    Christian Austen Aiden Mahone (Chris) ~ 18 ~ Paranoide Schizofrenie ~ Brutus
    Gilbert Fuchs ~ 19 ~ Posttraumatische stressstoornis ~ Aurelia
    Gabriël Arch ~ 19 ~ bipolaire stoornis type 2, gepaard met meervoudige psychoses (wanen & hallucinaties) ~ Cosette
    Lucas Alexander Daniëls [Luc] ~ 19 ~ Schizoaffectieve stoornis ~ IHeartMusicc
    Xavier (Spike) Grey ~ 21 ~ Borderline ~ DarkSavior
    Quinn Mason Addams ~ 17 ~ Dissociatieve Fugue en Depersonalisatiestoornis ~ DelilahDawn
    Jascha Michajlovitsj Solovjov ~ 18 ~ Posttraumatische stressstoornis en Bigorexia Nervosa ~ Mombasa
    Oliver Andrew Bruce / Mason Kyler Stone ~ 20 ~ Twee persoonlijkheden, verlatingsangst en een trauma ~ HAPPP
    Emilio Sanchez ~ 19 ~ Erotomanie ~ Helios
    Matthew 'Matt' Patrow ~ 19 ~ Waanstoornis ~ Trident
    Yvo Enright ~ 18 ~ Hypergrafie en Achluofobie ~ Gabumon

    Het rollentopic
    De rollenstory

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 13:16 ]


    Your make-up is terrible

    [Abo]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Abo]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Mijntopics, en eventjes voor mijn eigen duidelijkheid.. Hier verder en niet bij die andere, toch?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Mijn laatste post]

    - Matthew
    Ik kon niet tegen de rare stilte die gevallen was. Ik had sowieso eigenlijk geen zin in zoveel mensen en ik was moe. Ik ging op zoek naar mijn mobiel, die toen ik voor het eerst aankwam gelijk werd afgepakt. Ik stond op en zonder wat te zeggen liep ik de deur naar het archief door. De muren waren van beton en de kamer had geen enkele uitstraling. Er stonden verschillende kasten in de kamer die tot het plafond reikte. Alles stond op alfabetische volgorde. Ik pakte een krukje dat in diezelfde ruimte stond en zette het naast een crèmekleurig kastje neer. Ik begon met de bovenste la, hierin zaten verschillende injectie-spuiten. Snel duwde ik de lade dicht. De gene daar onder had dezelfde inhoud. Blijkbaar zat ik niet in het goede kastje. Ik verschoof mijn krukje en begon de volgende kast te onderzoeken. Ik vond een schaar, die ik in mijn vest stak en een lijst met namen van het Asylum, deze legde ik weer terug. In een andere la vond ik een sleutelbos, maar alle deuren waren toch open dus die had ik niet nodig. Bij een van de laatste lades die ik open trok vond ik waar ik naar opzoek was. Mijn telefoon. Het was een simpele samsung, maar hiermee kon ik tenminste iemand bereiken. Met het mobieltje in mijn hand liep ik de keuken weer in.
    'Als jullie je mobieltje terug willen, ze liggen in de la die nog open staat.' zei ik zachtjes. Daarna liep ik naar Gilbert toe.
    'Ik ga nu naar mijn kamer, ik ben moe.' zei ik tegen hem. Ik vond het raar om zonder afscheid van hem te nemen weg te gaan. Ik glimlachte even en liep toen weer naar de donkere trap.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Mijn topics]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ja.]


    Your make-up is terrible

    Helios schreef:
    [Mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Jezus christ sommige mensen zijn echt niet te geloven -.-" *irritatie heerst, nikki had je al gereageerd op emilio of nog niet?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yvo Enright

    De jongen ging naar achteren. Ik was verbaasd, geschokt en hoorde jongen nog wat naar achteren gaan, hoorde hem tegen de muur aan knallen en geschuif. Ik sloeg mijn armen om mijn knieën en wiegde mijzelf heen en weer. De jongen deed eventjes niets en hoorde hem toen weggaan. Een paar keer hoorde ik hem vallen en ging toen weer verder. Ik hoorde een deur open en dicht gaan. Verder ging ik niet meer opletten. Ik trilde en beefde. Schichtig keek ik weer om me heen. Aarzelend stond ik dan toch maar op. Kamer? of lopen? Met mijn vinger ging ik woordjes tekenen/schrijven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Helios schreef:
    [Jezus christ sommige mensen zijn echt niet te geloven -.-" *irritatie heerst, nikki had je al gereageerd op emilio of nog niet?]

    [Dankje voor de moeite Reina, dat je een nieuw topic wilde openen, zodat we verder konden schrijven. Het was alleen niet nodig, omdat we liever hebben dat Nikki dat allemaal zelf doet. Kun je de volgende keer wachten tot zij dat heeft gedaan??]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Jenna Sophie Davis
    Onzeker liep ik verder. Oliver of Mason of hoe-hij-dan-ook-heten-mocht stond over een jongen heen gebogen, die laatste duidelijk doodsbang. Toen leek er plotseling iets te veranderen en Mason/Oliver rende weg. Wat moest ik nu doen? Hem volgen of de andere jongen helpen? Besluiteloos keek ik van de jongen naar de richting waarin Mason of Oliver was weggelopen, en toen weer terug.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Nee, ik moest schoonmaken van mama. Ze hebben weer eens de kolder in hun kop en willen schoonmaken, vreemde mensen hier.]

    Aurélie Rye Beate

    Stilletjes blijf ik staan, ver weg van de koelkast. Er waren nog drie anderen, allemaal te jong om geen patient te zijn. De jongen die ons gewezen had op het voedsel loopt naar een andere kamer en komt terug met een mededeling over mobieltjes, waarna hij weggaat. Ik heb niet echt de behoefte om dat ding te zoeken, ik doe er toch niets meer mee. Dus blijf ik hier gewoon staan, niet wetend wat ik moet doen.


    Your make-up is terrible

    [Mijn topics]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yvo Enright

    Ondertussen hoorde ik wat andere voetstappen. 'Wie is daar?!' vroeg ik angstig. Ik keek achterom naar mijn kamer en deed paar stapjes richting daar naar toe. Ik drukte mijn schrift tegen mij aan en keek weer schichtig om mij heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Nee, wat de meeste rpgers weten dat de maker de topics opent. Volgende keer vraag om toestemming of wacht gewoon en for the record ik vond je al irritant omdat je tevel off topic praat!
    @nikki: hahaha gebeurt hier ook wel eens]

    Emilio Sanchez
    "Mobieltjes!" Ik loop naar de kast en vis mijn blackberry er uit. "Oh mijn schatje" zeg ik vertedert als ik het tegen mijn wang houd terwijl ik terug loop€ "dus waar was het eten?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]