• Yups, ik vind het niet handig om telkens te moeten zoeken en of filteren in de topics waar ik verhalen kan vinden. Dus het leek mij handig om hier, als je wilt, je story te plaatsen waar ook anderen deze kunnen vinden. Meer een algemeen topic, maar wel handig.
    Ik weet niet of ik het ga bijbenen, maar ik ben van plan in dit 1e bericht alle verhalen die hier worden gedropt te plaatsen, zodat mensen ook op titel kunnen zoeken of zo. Het kan in ieder geval handig zijn!

    - The letterbox • Louis Tomlinson
    - You steal my heart ~ One Direction
    - Forgotten memories// one direction
    - You're able to make me speechless - Harry Styles
    - Turning page | Harry Styles
    - Maybe you can fix me? • Harry Styles
    - When I'm gone | Niall James Horan

    Dus, kijk als je zin hebt bij andermans stories en/of plaats hier jouw 1D story. (:

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 20:34 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    The letterbox • Louis Tomlinson



    Aislyn Shampire correspondeert met zanger Louis Tomlinson, terwijl zij in Soho in New York woont, woont hij in Manchester, slechts een paar duizend kilometer van elkaar verwijderd. Wanneer Aislyn naar haar geboorteland Engeland gaat en Londen bezoekt, komt ze haar jeugdvriend Louis tegen; veel tijd om te praten is er niet, maar genoeg om elkaars e-mailadres te geven. Vanaf dat moment ontstaat er niet alleen een vriendschap, maar ook een liefde tussen de twee. De spontane en impulsieve Louis en juist verlegen en ingetogen Aislyn proberen hun gevoelens voor elkaar op elke manier te voorkomen, maar hun vriendschap te behouden.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 9:41 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    haha ik ben je eerste abo!

    mss wil jij ook een kijkje nemen bij de mijne?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Forgotten memories// one direction


    Always look on the bright side of life.

    Top haha, keep goin' (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wil iemand mijn story lezen + reageer ? ty ;D

    xCheyenn schreef:
    Wil iemand mijn story lezen + reageer ? ty ;D


    Moet je 'm wel plaatsen ;D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    De nacht, donker en vol met geluiden waarvan je dacht dat die nooit bestonden. Geluiden van angst en horror, dingen die ik hoopte nooit meer mee te maken. Het was alweer een tijd geleden dat ik s'nachts wakker was geworden van een verwarrende droom over de tijd die langzaam voorbij tikt en wanneer ik in mijn droom wakker werd, keek ik meteen op in een spiegel waar ik.. De rillingen liepen al over mijn rug toen ik terugdacht aan het beeld dat ik had gezien. Terwijl ik mijn ogen opende en opkeek naar het plafond van mijn kamer, zag ik dat het nog steeds nacht was. Omdat ik wist dat ik toch niet meer in slaap kwam besloot ik zachtjes de trap af te lopen, stapte niet op de 3e en de 7e tree van beneden omdat die kraakten, en hoorde het ruisen van de wind. Terwijl ik door de donkere hal heen liep om uit te komen bij de achtertuin. De deur kraakte toen ik hem opende en ik rilde van de kou die tot mijn botten doordrong. TOen ik eindelijk zat op de schommel en opkeek om de maan te zoeken en ernaar te staren, bedacht ik me opeens dat er geen maan was. Ik voelde me naar, mama had me altijd verteld dat ik nooit naar buiten mocht gaan als er geen maan was, dat ik naar haar toe moest komen als ik een nachtmerrie had gehad. Ik had het nooit begrepen, ook niet toen ze ineens verdwenen was en niets meer dan een briefje achterliet, met daarop een kleine boodschap. Denk aan wat ik je vertelde over de dagen dat er geen maan is. Dat was het, ik heb jaren niet meer van haar gehoord, alleen soms, als ik me eenzaam voel in dit huis omdat papa dan weg is met zijn nieuwe baan, zijn nieuwe vriendin. Ik bleef alleen thuis, dan voel ik altijd de aanwezigheid van iets, maar elke keer is er dan niets als ik me dan omdraai. Vanacht was het weer zo'n nacht.

    xCheyenn schreef:
    De nacht, donker en vol met geluiden waarvan je dacht dat die nooit bestonden. Geluiden van angst en horror, dingen die ik hoopte nooit meer mee te maken. Het was alweer een tijd geleden dat ik s'nachts wakker was geworden van een verwarrende droom over de tijd die langzaam voorbij tikt en wanneer ik in mijn droom wakker werd, keek ik meteen op in een spiegel waar ik.. De rillingen liepen al over mijn rug toen ik terugdacht aan het beeld dat ik had gezien. Terwijl ik mijn ogen opende en opkeek naar het plafond van mijn kamer, zag ik dat het nog steeds nacht was. Omdat ik wist dat ik toch niet meer in slaap kwam besloot ik zachtjes de trap af te lopen, stapte niet op de 3e en de 7e tree van beneden omdat die kraakten, en hoorde het ruisen van de wind. Terwijl ik door de donkere hal heen liep om uit te komen bij de achtertuin. De deur kraakte toen ik hem opende en ik rilde van de kou die tot mijn botten doordrong. TOen ik eindelijk zat op de schommel en opkeek om de maan te zoeken en ernaar te staren, bedacht ik me opeens dat er geen maan was. Ik voelde me naar, mama had me altijd verteld dat ik nooit naar buiten mocht gaan als er geen maan was, dat ik naar haar toe moest komen als ik een nachtmerrie had gehad. Ik had het nooit begrepen, ook niet toen ze ineens verdwenen was en niets meer dan een briefje achterliet, met daarop een kleine boodschap. Denk aan wat ik je vertelde over de dagen dat er geen maan is. Dat was het, ik heb jaren niet meer van haar gehoord, alleen soms, als ik me eenzaam voel in dit huis omdat papa dan weg is met zijn nieuwe baan, zijn nieuwe vriendin. Ik bleef alleen thuis, dan voel ik altijd de aanwezigheid van iets, maar elke keer is er dan niets als ik me dan omdraai. Vanacht was het weer zo'n nacht.


    Linkje haha? (; Zet die er anders maar boven of zo.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 16:27 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sorrie, snap het namenlijk nog niet helemaal.. ben net nieuw ;$
    Het is pas 1 hoofdstuk, en ga zo verder..


    http://www.quizlet.nl/chapters/768760/life-is-so-bizarre-in-a-short-time-can-change-so-much/

    xCheyenn schreef:
    Sorrie, snap het namenlijk nog niet helemaal.. ben net nieuw ;$
    Het is pas 1 hoofdstuk, en ga zo verder..


    http://www.quizlet.nl/chapters/768760/life-is-so-bizarre-in-a-short-time-can-change-so-much/


    Het is geen 1D verhaal of wel? Dat is wel de bedoeling van dit forum, is niet erg hoor. Iedereen is nieuw, ik ben er zelf ook twee maanden (;


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kan je me dan ook uitleggen wat een 1D story is.. ;$ als dat geen stomme vraag is, in ieder geval.. :$

    xCheyenn schreef:
    Kan je me dan ook uitleggen wat een 1D story is.. ;$ als dat geen stomme vraag is, in ieder geval.. :$


    1D is de afkorting in het algemeen (niet alleen op Q) voor One Direction. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Haha , oepsie.. :$ Nou, weer wat geleerd vandaag.. ;P


    Het is overigens een heel cliché verhaal maar ik hou daar nou eenmaal van.
    En de hoofdpersoon komt in het begin wat verwend en gemeen over maar dat is ze helemaal niet (:

    Thaaanks! (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife