DarkArt schreef:
Dit is de meest walgelijke, slechtste stelling tot nu toe, er alleen maar over stemmen is al fout vind ik. Heeeel oneens.
Dus vind jij dat je het recht heb om andere mensen hun levensstijl te ontzeggen? Hier in het Westen is het interdaad niet normaal, maar is het daarom meteen walgelijk?
Doen er niet heel veel mensen al aan trio's of meer, gewoon voor één nacht? Dan zou dat net zo walgelijk moeten zijn terwijl dat toch een stiekem sexuele fantasie van velen in het Westen lijkt te zijn [Generalisatie, okay.]
Het feit blijft gewoon dat sommige mensen liever op die manier leven, dat ze genoeg liefde voor meerdere personen in zich hebben. Moet je zulke mensen hun levensstijl ontzeggen? Wat moeten ze doen, braaf met één persoon trouwen en gaan liegen, stiekem met meerdere mensen naar bed gaan omdat hun levensstijl illegaal is?
Het zelfde geld voor het homohuwelijk, die mensen leven liever met iemand van het zelfde geslacht, zulke dingen zou je niet mogen horen te verbieden,
vind ik. (dit is mijn mening.)
Ik heb het gevoel alsof sommige mensen hier alles maar van één kant zien. :W
[ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 14:03 ]
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.