• Hallootjes ;3
    wie houd hier allemaal van k-pop? ^^
    enwat zijn julie favo groups enzoww enn favo k-pop mensjes xD?
    bubai ;3


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Ikke niet :P
    Niet mijn smaak


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, ik! 'k Ben zelfs twee keer naar Parijs gegaan voor die concerten (music bank en smtown)
    Ik vind eigenlijk alles wel goed, niet alleen een bepaald genre in kpop. Maar m'n favorieten zijn INFINITE, U-KISS, SHINee, CNBLUE... denk ik. En aan de girlgroup kant Girls' Generation, 4Minute en T-ara :]
    Favo k-pop mensjes... bedoel je m'n bias? Heel INFINITE (cat), maar Myungsoo denk ik het meest. Taemin, Dongho, Kiseop, etc......... luv everybody :']
    De laatste tijd vind ik K-rap ook steeds leuker though. Zoals Epik High, Tablo, San E, Outsider...

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 4:23 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Niet mijn ding (enkele uitzonderingen buiten beschouwing gelaten), ben meer van Amerikaanse/Engelse/Europese muziek, met name Duitse rock.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik luister er naar. Mijn favo groepen zijn Girl's Day, Girls' Generation en SHINee. Op dit moment luister ik ook veel T-ara en After School.


    Today will be Girl's Day party with you~

    nerveus schreef:
    Ikke niet :P
    Niet mijn smaak


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik luister vooral naar SS501, SHINee, The GazettE, Versailles en Super Junior. ^^

    *meld zich*

    Mijn favorieten zijn toch wel SHINee (eerste groep waar ik naar luisterde), MBLAQ, U-KISS, EXO, SuJu en NU'EST. ^^ Ik luister niet zoveel naar girlgroups maar als ik moest kiezen dan toch 2NE1 en Girls' Generation. =]

    Ik heb niet echt een speciale bias (ik vind iedereen geweldig van de groepen waar ik naar luister^^) maar als ik er een paar moet uitkiezen dan toch wel Sehun, Chen, Lee Joon, Jonghyun, Leeteuk, Aron en Kevin. Denk ik. ;3;

    En ik luister ook wel vaak naar Bigbang, F.Cuz, HIT-5 en X-5 maar het zijn niet echt m'n favo's.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 10:45 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Me likes *^*
    Mijn favoriete groep ding is nu 2ne1 :3


    I'm not short D: I just live in a big world

    The GazettE, Heidi., Miyavi. Vooral Miyavi vind ik leuk.

    Het begint bij mij steeds meer en meer te komen ;p Ik heb nu wel een paar liedjes van verschillende k-pop artiesten, maar ik ben nog niet super fan ofzo ;p
    Maar de liedjes zijn vooral van Orange Caramel, en een liedje van 5dolls :3


    Inspiration can hit you any time

    Miyavizm schreef:
    The GazettE, Heidi., Miyavi. Vooral Miyavi vind ik leuk.

    ........m-maar dat is vooral J-rock/J-pop, geen K-pop..........

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 9:01 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik luister liever J-rock :Y)
    Maar ik luister ook wel eens naar SS501 en Outsider.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik luister naar heel veel verschillende kpop groepen, maar mijn favorieten zijn BAP (H), B2ST, Infinite, Mblaq en momenteel luister ik ook naar Jay Park ^^
    Ben niet echt een grote fan van meisjes groepen, maar 4Minute en Secret zijn OK~
    (Telt DJ Masa ook mee? xD Hij is geniaal!!)

    Xx


    A score does not define who you are as a person - BYG

    Ik vind 't niet zo goed, maar ik luister ook liever indierock.

    Hmm niet echt , geef mij maar indierock of alternative.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.