• ©ThoseWords

MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel GryffindorLeannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night SlytherinDrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

[ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 11:02 ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Jeanine

Ik keek Eleanor chagrijnig na, en zag toen dat er een ander kind op de bank zat. Ah, dat moest Pansy vast zijn. Een lichte grijns sierde mijn gezicht, en had de neiging om Draco nu vol op zijn bek te gaan; ik denk niet dat hij dat zou waarderen zo voor Pansy haar neus. Ik zuchtte even, en keek naar het knisperende vuur.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Elianne Alice Avador

'Hmm..' Zeg ik twijfelend, 'Ik kan het altijd proberen' Zeg ik grijnzend, ergens leek het me best leuk.

Don't be like the rest of them, darling

George

"Okee" zei ik lachend. "Trouwens er kan niets gebeuren" zei ik glimlachend.
    Ik liep naar de attractie en haalde twee kaartjes "Je heb je nog niet bedacht toch?" vroeg ik voor de zekerheid

Elianne Alice Avador

'Nee, ik heb me nogsteeds niet bedacht' Zeg ik grijnzend terwijl ik naar de atractie loop, 'Kom je nog? Of heb jij je bedacht?' Zeg ik dan lachend.

Draco
    Verbaasd keek ik haar na. Zou ze het echt weten? Van... Nee dat kon gewoon niet, niemand wist het. Zelfs mijn ouders niet. Ik had het niemand verteld. Hoewel mijn moeder het vast wel te weten was gekomen. Dat aanstellerige mens. Ik zuchtte en draaide me om. Ik keek even kort naar Patty en zuchtte, totaal geen zin in haar irritante gedoe. Ik liep naar Jeanine toe en omhelsde haar.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

George

Ik loop naar haar toe "Ik ben er al" zeg ik lachend. "En nee ik heb me ook nog niet bedacht" zeg ik erna nog steeds lachend

[ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 16:15 ]

Jeanine
    Ik wou net mijn mond open trekken om een rottige opmerking naar Pansy haar hoofd te slingeren, tot Draco me omhelsde. Ik schrok even, aangezien ik hem niet heb horen aankomen; maar uiteindelijk omhelsde ik hem liefdevol terug.

Elianne Alice Avador

Samen met hem liepen we naar de atractie en stapten we in, op somige momenten moest ik mijn best doen om mijn handen niet tegen mijn buik te klemmen door het misselijke gevoel in mijn maag, maar voor de rest was ik blij dat ik niet moest kotsen toen ik eruit kwam, ergens was ik best trots op mezelf.

George

We stapten uit "Volgens mij was dat niet echt een heel slim plan" zei ik.
    "Gaat het wel?" vroeg ik en kijk haar aan.
    "Misschien tijd voor iets wat rustiger is" zei ik met een glimlach

Elianne Alice Avador

'Het was een plan, alleen het geniaale gedeelte miste eraan' Zij ik terwijl mijn glimlach terugkeerde, 'Wat dacht je van die' Zij ik wijzend naar het Reuzenrad

George

Ik keek naar de plek die ze aanwees en keek regelrecht naar het Reuzenrad "Mijn plannen zijn ook niet altijd even geniaal en dat Reuzenrad lijkt me een goed plan" zei ik lachend.

[wat was dat laatste ding van Summer?]

Draco
    Ik keek Jeanine even aan. 'Ik weet dat Patty er zit, ik weet ik weet.' ik glimlachte even. 'Zullen we gaan zitten?'

[ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 16:33 ]

Summer

Ik haalde een een paar toverdrankjes uit de kast "Het lijkt wel of dit eerder het kantoor van Snape is en niet die van Vilder" zei ik.
    Ik keek in de kast erna en zocht nog even naar wat andere bruikbare spullen

Fred
    'Ja he? Maar we nemen het wel mee alles is bruikbaar, zeg ik altijd.' ik grijns en zoek weer door in de spullen. 'Ik heb hier wat interessante voorwerpen, die neem ik mee en bekijken we straks wel.' ik open de la en pak alle spullen die ik daarna op de tafel leg, ik zal ze straks mee naar buiten laten zweven.

Jeanine

Ik keek hem even verbaast aan, maar knikte toen. Ik trok hem zachtjes mee naar de bank en trok er een eerstejaars vanaf, om vervolgens mezelf op de bank te laten vallen. Ik klopte automatisch op de plek naast me, en glimlachte even.